خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی قم ناایمن است
خدمات ایمنی و آتش‌نشانی شهرک‌های صنعتی قم ناایمن است
بختیاری با اشاره به مشکل ایمنی در بازار نو و بازار کهنه استان نیز گفت: در بخش صنعت و اصناف، مبحث ایمنی آن‌چنان‌که شایسته است موردتوجه قرار نمی‌گیرد و «واحد اچ ای سی» شهرداری برای ارتقای خدمات ایمنی باید به‌صورت جدی فعال شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم،  حسن بختیاری در یکصدو هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم گفت: باید برای تجهیز و به‌روزرسانی خدمات ایمنی در شهرک‌های صنعتی تدبیر اساسی اندیشیده شود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکل ایمنی در بازار نو و بازار کهنه استان نیز گفت: در بخش صنعت و اصناف، مبحث ایمنی آن‌چنان‌که شایسته است موردتوجه قرار نمی‌گیرد و «واحد اچ ای سی» شهرداری برای ارتقای خدمات ایمنی باید به‌صورت جدی فعال شود.

وی تاکید کرد: حوادث و آتش‌سوزی‌های صنعت و اصناف در قم بیش‌ازحد معمول بوده و در این شرایط باید در مسیر تجهیز و افزایش ماشین‌آلات و نیروی انسانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گام برداشت.

وی همچنین با اشاره به مصوبه مربوط با موضوع سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص)، گفت: موضوع سرمایه‌گذاری در این بلوار قابل‌ برگشت به گذشته نیست اما مصوبات کمیته انطباق عملا مسیر سرمایه‌گذاری در این بلوار را با چالش همراه کرده است.