امام جمعه پردیسان اعلام کند که قصور در مجتمع‌ها متوجه شهرداری نیست
امام جمعه پردیسان اعلام کند که قصور در مجتمع‌ها متوجه شهرداری نیست
حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر گفت: ما دلمان می‌خواهد در راستای توسعه مساجد و حسینیه‌ها کمک کنیم اما قوانین در اختیار مجموعه مدیریت شهری نیست، امیدواریم امام جمعه پردیسان در خطبه بعدی نماز جمعه تاکید کند که تقصیر متوجه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیست.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه دولت مصوبه‌ای دارد که هرجا ۲۰۰ واحد مسکونی ساخته می‌شود مدرسه هم باید ساخته شود، اظهار کرد: بعد از این مصوبه همه به دنبال این رفتند که کمتر از ۲۰۰ واحد بسازند و این نشان می‌دهد مصوبه غلط بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم را در استراتژی جدید ساختمان‌سازی وارد فضای ۷۰ متری بدون امکانات کافی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: نیاز جدی پردیسان و مجتمع‌های مسکونی است که در هر مجتمع بزرگ یک حسینیه یا مسجد باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم به اعتراض امام جمعه پردیسان به شهرداری اشاره و با تاکید بر اینکه نوع اعتراض درست نبوده است، گفت: شهرداری در این زمینه قصوری ندارد و قانون اجازه این کار را نمی‌دهد.

آتش زر تصریح کرد: ما دلمان می‌خواهد در راستای توسعه مساجد و حسینیه‌ها کمک کنیم اما قوانین در اختیار مجموعه مدیریت شهری نیست، امیدواریم امام جمعه پردیسان در خطبه بعدی نماز جمعه تاکید کند که تقصیر متوجه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیست.