نباید اجازه داد بازنشستگان احساس بی‌توجهی کنند
نباید اجازه داد بازنشستگان احساس بی‌توجهی کنند
جلالی با اشاره به ضرورت استفاده از مشارکت بازنشستگان در ارگان‌ها، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد بازنشستگان احساس بی‌توجهی کنند، حداقل انتظار یک بازنشسته این است که دیده شود و بعد از اتمام دوره خدمت به فراموشی سپرده نشود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، عبدالله جلالی در جشن شکرانه خدمت شهرداری قم، با بیان اینکه بازنشستگان مخزن اسرار و اطلاعات یک ارگان هستند، گفت: این قشر سال‌های سال زحمت می‌کشند و جوانی خود را خرج می‌کنند و تجربه به دست می‌آورند و به مردم خدمت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نامگذاری ۲۵ ذی‌الحجه به عنوان روز تکریم خانواده و بازنشستگان، گفت: این نشان‌دهنده اهمیت جایگاه خانواده است که روزی به این عنوان نامگذاری شده است.

جلالی با اشاره به انتظارات بازنشستگان، تصریح کرد: حداقل انتظار یک بازنشسته این است که دیده شود و بعد از اتمام دوره خدمت به فراموشی سپرده نشود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از مشارکت بازنشستگان در ارگان‌ها، خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد بازنشستگان احساس بی‌توجهی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر ضرورت پرداخت به موقع پاداش بازنشستگی، گفت: صندوق بازنشستگی و سازمان تامین اجتماعی هم باید بدانند که کارهایی باید انجام دهند تا جایگاه بازنشسته همواره در جامعه در نظر گرفته شود.

جلالی بیان کرد: در تمام دنیا بازنشستگان بیشترین جایگاه و احترام را دارند؛ در حالی که بازنشسته در کشور ما شرایطی برای آن به وجود می‌آید که احساس تنهایی می‌کند و این در کنار دغدغه معیشت مشکلات زیادی را برای وی به وجود می آورد.