پرونده پروژه شهید کاظمی قم‌‌‌ در اختیار هیئت تسویه‌حساب قوه قضائیه است
پرونده پروژه شهید کاظمی قم‌‌‌ در اختیار هیئت تسویه‌حساب قوه قضائیه است
محرری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به آنکه سرمایه‌گذار با مشکل اقتصادی مواجه شد و در مرحله ورشکستگی قرار گرفت، پرونده در اختیار هیئت تسویه‌حساب قوه قضائیه است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری با اشاره به آخرین وضعیت پروژه شهید کاظمی و مجتمع زمزم، اظهار داشت: دو پروژه نیمه‌تمام شهید کاظمی و زمزم به علت مشارکت بخش خصوصی و به وجود آمدن مشکلاتی برای آنان سبب نارضایتی مردم شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه در پروژه شهید کاظمی ۹ طبقه تجاری و چندین هزار پارکینگ طراحی‌ شده است، ابراز کرد: با توجه به آنکه سرمایه‌گذار با مشکل اقتصادی مواجه شد و در مرحله ورشکستگی قرار گرفت، پرونده در اختیار هیئت تسویه‌حساب قوه قضائیه است.

محرری ادامه داد: با توجه به وجود آمدن مشکلاتی برای این پروژه، در حال حاضر شهرداری اقدامی در این زمینه نمی‌تواند انجام دهد و سرمایه‌گذار در حال تصمیم‌گیری است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه شهید کاظمی، یادآور شد: آخرین تصمیمی که در کمیسیون ماده پنج گرفته‌شده این است که ارتفاع این پروژه کاهش پیدا کند، ولی پارکینگ‌های عمومی آن به همان تعداد اجرا شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذار پروژه شهید کاظمی اراده‌ای برای اجرای این پروژه ندارد، عنوان کرد: شهرداری در این زمینه اعلام آمادگی کرده تا این پروژه را خودش تکمیل کند که هنوز در مرحله پیگیری در جلسات است.

محرری خاطرنشان کرد: اقدامی که فعلاً شهرداری و شورای اسلامی شهر بعد از پیگیری‌های زیاد توانسته انجام دهد، موقتاً محل پروژه تبدیل به پارکینگ شده و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند تا وضعیت این پروژه تعیین تکلیف شود.