موفقیت های مدیریت شهری قم خوشایند برخی ها نیست
موفقیت های مدیریت شهری قم خوشایند برخی ها نیست
حجت‌الاسلام سید محمد آتش زر عضو شورای شهر قم اظهار داشت: در هفته دولت 75 پروژه کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسیده است و فاصله ما با بسیاری از شهرها در این زمینه زیاد است که این موفقیت زیاد خوشایند برخی‌ها نیست.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، عضو شورای شهر قم نیز در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به اقدامات دشمن برای تغییر ماهیت عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: دستگاه عزاداری امام حسین(ع) عامل پیوند و وحدت ملت‌های آزاده است و دشمن زمانی که نمی‌تواند با این حرکت مقابله کند سعی در تغییر ماهیت حرکت آن دارد.

حجت‌الاسلام سید محمد آتش زر با گلایه از ورود برخی تغییرات در ماهیت روضه‌های امام حسین(ع) به اسم تنوع، جوان‌گرایی و مداحی‌های متفاوت تصریح کرد: هیئت‌ها باید سنت‌های قدیمی را حفظ کنند چراکه برخی حرکت‌ها زیبنده دستگاه امام حسین(ع) نیست.

وی با بیان اینکه سرانه فردی شهر قم نسبت به شهر تهران جلوتر است یادآور شد: در زمان قالیباف شهرداری تهران تحریم دولت بود ولی هم‌اکنون شهرداری تهران از انواع کمک‌های دولتی برخوردار است و نعمت‌های زیادی از طرف دولت به شهرداری تهران می‌رسد.

عضو شورای شهر قم ادامه داد: در هیچ کجای کشور شرایط عمرانی شهر قم قابل‌مقایسه نیست و ما شاهد تحرکی در بسیاری از شهرها نیستیم ولی در شهر قم در هفته دولت ۷۵ پروژه کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسیده است و فاصله ما با بسیاری از شهرها در این زمینه زیاد است که این موفقیت زیاد خوشایند برخی‌ها نیست.

بررسی پروژه‌ها و اقدامات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه آی تی و شهر هوشمند و خدمات الکترونیکی یکی دیگر از بخش‌های جلسه رسمی شورا بود.