تخفیف عوارض نوسازی شهرداری قم پایان شهریور امسال به اتمام می‌رسد
تخفیف عوارض نوسازی شهرداری قم پایان شهریور امسال به اتمام می‌رسد
مسگری سخنگوی شورای اسلامی شهرمقدس قم گفت: تسهیلاتی که برای مودیان خوش‌حساب عوارض نوسازی شهرداری برای ۶ ماهه اول سال جاری تصویب‌شده بود در تاریخ ۳۱ شهریورماه سال جاری به پایان می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، یکصد و یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم عصر امروز با حضور فرماندار قم، شهردار قم، معاونان شهردار، رئیس شورا و اعضای شورای شهر در سالن جلسات شهید باکری برگزار شد.

محمود مسگری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به تخفیف عوارض نوسازی شهرداری قم به شهروندان و مودیان خوش حساب افزود: از ابتدای مهرماه سال ۹۸، ۳۰درصد تخفیف در بها خدمات پسماند حذف می‌شود و شهروندان می‌توانند در فرصت باقی‌مانده نسبت به پرداخت عوارض نوسازی در بها خدمات ملک خود اقدام کنند.
زین‌العابدین قراچورلو عضو شورای اسلامی شهر قم نیز با اشاره به حساسیت تفریغ بودجه سازمان‌های تابعه شهرداری قم گفت: با دقت نظر و تفسیر صحیح از قانون باید مانع از بی‌نظمی مالی در بین این سازمان‌ها شد.
حل مشکل دو شغله‌ها در سازمان‌های شهرداری
در ادامه اسلامی رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر درباره عدم حضور همزمان معاونان و مدیران شهرداری در سازمان‌ها را موردتوجه قرار داد و گفت: این قانون سبب شده بود که بسیاری از مدیران ترس از امضا داشته باشند که جلسه‌ای در کمیسیون برنامه‌وبودجه در این زمینه تشکیل‌شده است که بعد از پذیرش دیوان محاسبات و سازمان بازرسی این موضوع حل‌شده است.