نهادهای مسئول دلایل ایجاد خلل در روند پروژه تله‌سیژ را پیگیری کنند
نهادهای مسئول دلایل ایجاد خلل در روند پروژه تله‌سیژ را پیگیری کنند
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تجهیزات تله‌سیژ سال ٩٦ وارد گمرك شد كه سال 97 بالغ بر ٧٠ درصد آنها ترخيص شد و عدم ترخيص بدون هيچ دليل باقی تجهیزات اتمام آن را با خلل مواجه كرد و بايد دستگاه قضايي و مدیران و مسئولان استان پيگير باشند؛ چرا یک نهاد باید اين طور با سرمایه مردم برخورد کند.

به گزارش روابط عمومی شهر مقدس قم، عبداله جلالی در آئین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سرلشکر خلبان عباس اکبری، با بیان اینکه یکی از رسالت های مدیریت شهری توسعه فضاهای فرهنگی ورزشی در شهر است، اظهار کرد: احداث مجموعه‌های ورزشی یکی از ده‌ها پروژه در دست اقدام در مدیریت شهری قم برای تحقق توسعه و پیشرفت در این شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از اقدام شهرداری در نامگذاری معابر به نام شهدا، گفت: اینکه تمام کوچه‌ها، معابر و خیابان‌ها مزین به نام شهدا شود اقدامی قابل توجه و تقدیرآمیز از شهرداری است که باید همچنان شاهد گسترش این فرهنگ باشیم.

جلالی با اشاره به پروژه‌های شاخص این شهر، گفت: پروژه تقاطع میدان ولیعصر(عج) یکی از پروژه های خاص شهر است که هم ایستگاه مترو و هم تقاطع غیرهمسطح در آن پیش‌بینی شده؛ این که هفته گذشته در یک روز بیش از هزار و ٢٠٠ مترمکعب بتن ریزی در ارتفاع بیش از ٣٠ متری انجام شد یکی ازکارهای منحصر به فرد و خاص در این پروژه است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری در پروژه‌های پل‌سازی نشان دهنده خبرگی و تجربه شکل‌گرفته در پل سازی در شهر قم است، افزود: تقاطع بلوار حضرت معصومه(س)، تونل جمهوری، تابلیه خیابان کارگر و… جزو دیگر پروژه‌هایی هستند که در شهر قم در حال اجرا است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین به پروژه‌های تفریحی شهرداری اشاره کرد و با نام بردن از پروژه‌هایی چون باغ پرندگان، شهربازی، تله سیژ، گفت: در راه‌اندازی پروژه تله‌سیژ مشکلاتی پیش آمده بود که رفع شده و روند تکمیل آن در حال انجام است.

جلالی اضافه کرد: تجهیزات تله‌سیژ سال ٩۶ وارد گمرک شد که سال ۹۷ بالغ بر ٧٠ درصد آنها ترخیص شد و عدم ترخیص بدون هیچ دلیل باقی تجهیزات اتمام آن را با خلل مواجه کرد و باید دستگاه قضایی و مدیران و مسئولان استان پیگیر باشند که چرا یک نهاد باید این طور با سرمایه مردم برخورد کند.

وی تاکید کرد: خیابان انقلاب به زودی در ادامه پیاده راه سازی معابر اطراف حرم مطهر به پیاده راه تبدیل خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: با تبدیل خیابان انقلاب به پیاده راه و ساماندهی اطراف حرم، آرامش و سرمایه گذاری در هسته مرکزی شهر روند بهتری به خود خواهد گرفت.

جلالی اظهار کرد: جبران عقب ماندگی های ای قم، هدف مهمی بوده که در مجموعه مدیریت شهری قم دنبال می شود.

وی با اشاره به توسعه صورت گرفته در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم، اظهار کرد: ١۵٠ میلیارد از پول مردم برای توسعه اتوبوسرانی هزینه شده و امیدواریم مردم استفاده داشته باشند و بازخورد خوبی از این اقدام داشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: برای خرید این ۱۱۰ دستگاه اتوبوس، شهرداری قم بی از ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دومین کنگره ملی ۶ هزار شهید استان قم سال آینده برگزار می شود و اقدامات شهرداری قم در این رابطه به تدریج آغاز شده است.