جذب سرمایه‌گذار در قم نیازمند فضای امن اجتماعی و اقتصادی
جذب سرمایه‌گذار در قم نیازمند فضای امن اجتماعی و اقتصادی
جلالی ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تبدیل شهر قم به یک شهر مدرن را نتیجه ورود همه دستگاه در این حوزه دانست و گفت: برای جذب سرمایه‌گذار باید فضای امن اقتصادی و اجتماعی در شهر حاکم باشد که این امر نیازمند همکاری و هماهنگی بین همه دستگاه‌ها است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، عبدالله جلالی در صد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد و با بیان لزوم توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر قم در یک روز ویژه، اظهار داشت: امسال به‌عنوان نخستین سال برگزاری “روز قم” نیاز به هماهنگی و همکاری بین همه ارگان‌هاست.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر برگزاری باشکوه “روز قم” در شهر، افزود: نپرداختن به قم به‌عنوان یکی از شهرهای تأثیرگذار در تاریخ، یکی از خلأهای فرهنگی شهر قم بوده که باید به‌صورت جدی به آن توجه شده و از همه ابعاد به آن نگاه شود.

جلالی با تأکید بر معرفی ظرفیت‌های شهر قم به شهروندان در گام نخست، تصریح کرد: برای استفاده از فرصت‌ها و پتانسیل‌های شهر قم ابتدا باید شهروندان قمی با آن آشنا شده و این فرصت‌ها را ببینند.

وی ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای تبدیل شهر قم به یک شهر مدرن را نتیجه ورود همه دستگاه در این حوزه دانست و گفت: برای جذب سرمایه‌گذار باید فضای امن اقتصادی و اجتماعی در شهر حاکم باشد که این امر نیازمند همکاری و هماهنگی بین همه دستگاه‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم از تشکیل ستاد مشترکی بین شهرداری و شورای اسلامی شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این ستاد ضمن ایجاد فضایی شاد در سطح شهر با برگزاری برنامه‌های مختلف ظرفیت‌های مغفول مانده را به شهروندان معرفی می‌کند.