«روز قم» فرصتی برای ارتقا جایگاه اقتصادی شهر است
«روز قم» فرصتی برای ارتقا جایگاه اقتصادی شهر است
مسگری با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت شهر قم به ویژه در روز قم استفاده کرد، افزود: در این روز تنها نباید جنبه های مذهبی و دینی قم را مد نظر قرار داد بلکه این روز می تواند فرصتی برای ارتقاء وضعیت اقتصادی شهر باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، محمود مسگری اظهار کرد: در تمام جهان شهرهای مهمی که هدف گردشگری هستند روزی به نام آن شهر انتخاب می شود تا بتوانند به بهانه این روز توانایی یک شهر را معرفی کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: شهر قم حرم حضرت معصومه(س) است و حضور ایشان موجب تحولات بسیاری شده است، اگرچه از ابتدا این شهر مورد توجه اهل بیت(ع) قرار داشته است.

مسگری با بیان اینکه باید بتوانیم در سایه این مناسبت توانایی استان را ارائه دهیم، عنوان کرد: با توجه به مصوبه شورا مقرر شد تمام دستگاه‌ها در راستای گرامیداشت این روز همکاری کنند.

وی برگزاری هرچه بهتر این روز را نیازمند عزم تمام دستگاه‌ها دانست و گفت: باید همه دستگاه‌ها عزم خود را جزم کنند تا بتوانیم به جبران گذشته بپردازیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: معرفی ظرفیت های استان قم با توجه به اینکه محور گردشگری نیز به حساب می‌آید، ضروری است و باید مورد توجه قرار بگیرد.

مسگری با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت این شهر استفاده کرد، افزود: در این روز تنها نباید جنبه های مذهبی و دینی قم را مد نظر قرار داد بلکه این روز می تواند فرصتی برای ارتقاء وضعیت اقتصادی شهر باشد.