واکنش رئیس شورای شهر قم به اختلاف‌نظر مسئولان در احداث تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و کیوانفر
واکنش رئیس شورای شهر قم به اختلاف‌نظر مسئولان در احداث تقاطع خیابان امام خمینی(ره) و کیوانفر
جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم در واکنش به اختلاف‌نظر مسئولان در احداث تقاطع کیوانفر و خیابان امام خمینی(ره)، گفت: وقت و هزینه‌های صرف شده در اختلاف‌نظرهای شخصی در ارائه خدمات به مردم حق‌الناس است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، عبدالله جلالی با اشاره به نحوه اولویت‌بندی پروژه‌های شهری برای اجرا، اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی با توجه به نظر کارشناسان و طرح جامع مطالعاتی حمل‌ و نقل که مورد بازنگری و طرح تفصیلی شهر قرار گرفته اجرا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم پروسه طی شده در تصویب یک طرح شهری را مورد بررسی قرار داد و افزود: پس از طی مراحل قانونی یک طرح و تصویب نهایی، دیگر هیچ ارگانی نمی‌تواند از اجرای آن جلوگیری کند و زمان اجرای آن جز وظایف مدیران شهری است.

جلالی پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان امام و کیوانفر را به‌عنوان نمونه‌ای از طرح‌های شهری مطرح کرد و گفت: این پروژه در شورای شهر تصویب‌شده و حتی با وجود اختلاف بین مدیران استانی و شهری، شورای حل اختلاف رأی بر اجرای این پروژه داده است.

وی وقت و هزینه‌های صرف شده در اختلاف‌نظرهای شخصی در ارائه خدمات به مردم را حق‌الناس خواند و بیان کرد: بهانه‌هایی مانند خدشه وارد شدن به منظر حرم نمای خیابان امام بدون مطالعه دقیق طرح تنها وقت و هزینه‌های اضافی به شهرداری و شورای شهر تحمیل کرده و حق‌الناس بوده و مدیران باید به این موضوع توجه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: گاهی شاهد اتفاقاتی در سطح شهر و سکوت مسئولان هستیم که به‌ هیچ‌ عنوان قابل‌ اغماض نیست، مانند ساخت‌ و سازهای صحن امام جواد (ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) که در حال اجراست.

جلالی تمام پروژه‌های تعریف‌شده در شهرداری را مطابق طرح تفصیلی اعلام کرد و ادامه داد: اختلاف‌های میان مدیران باید با هم‌فکری و هم‌افزایی حل‌شده و مانع خدمت‌رسانی به مردم و شهر نشود، زیرا ما برای خدمت به مردم پست‌های مدیریتی را قبول کردیم.

وی با تأکید بر خدمت‌رسانی شهرداری قم، بیان کرد: امروز کار کردن بسیار سخت بوده و تیم مدیریت شهری فعلی با نیت خدمت به مردم و رفع معضلات شهری فعالیت می‌کند و مهم‌ترین اصول این تیم حرکت در چهارچوب قانون است.