رزمندگان اسلام انتقام سختی از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت
رزمندگان اسلام انتقام سختی از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت
مالکی نژاد با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: رزمندگان اسلام انتقام سختی از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت، راه و فرهنگی که حاج قاسم سلیمانی برای اهدافش انتخاب کرده قطعاً ادامه خواهد داشت و این راه هیچ‌گاه و تحت هیچ شرایطی  متوقف نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حسن مالکی نژاد اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی یادآور روزی است که دکتر بهشتی به شهادت رسید و امام خمینی (ره) فرمود بهشتی یک امت بود.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: همان‌طوری که رهبر انقلاب فرمودند این ترورهای کور تمامی آزادی خواهان جهان را بیدارتر خواهد کرد و قطعاً راه این شهید ادامه خواهد داشت.

مالکی نژاد افزود: قطعاً این روزها  هزاران سلیمانی از سراسر دنیا بلند شده و فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهند داد که نشان‌دهنده درستی و حق بودن مسیر حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: راه و فرهنگی که حاج قاسم سلیمانی برای اهدافش انتخاب کرده قطعاً ادامه خواهد داشت و این راه هیچ‌گاه و تحت هیچ شرایطی  متوقف نخواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهادت حاج قاسم یک رویدادی است که‌ برگ دیگری از ظهور مهدی (عج) را رقم خواهد زد، گفت: راه برای  افول قدرت پوشالی اسرائیل و امریکا باز شده و قطعاً نابودی این رژیم جنایتکار نزدیک شده است.

مالکی نژاد افزود: آمریکای جنایتکار باید منتظر پاسخ کوبنده رزمندگان اسلام باشد و قطعاً پاسخ سختی به این جنایت داده خواهد شد.