آماده‌باش کامل شهرداری برای برگزاری باشکوه تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی
آماده‌باش کامل شهرداری برای برگزاری باشکوه تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی
مالکی نژاد با تاکید بر ضرورت تدبیر در خصوص تامین ایمنی و سلامت مردم در این مراسم، اظهار داشت: شهرداری در آماده باش کامل است تا امکانات و لوازم مرتبط با برگزاری باشکوه این مراسم را فراهم کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حسن مالکی‌نژاد با اشاره به تصمیم‌گیری مسئولان استان در خصوص برگزاری مراسم تشییع و وداع با پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان آستانه، اظهار کرد: با توجه به نشستی که برای برگزاری مراسم تشییع برگزار شده است،نهادهای مختلف مسوولیت‌های مختلفی دارند که طبق این شرح وظایف، برگزاری مراسم اصلی توسط آستان مقدس حضرت معصومه(س) صورت گرفته و اطلاع‌رسانی به شورای هماهنگی تبلیغات واگذار شده و شهرداری هم فضاسازی این مراسم را بر عهده دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که تعداد زیادی از زائرین از شهرهای دیگر برای شرکت در این مراسم وارد قم شوند، خاطرنشان کرد: در این فرصت کم دو ساعته هم به دنبال ایجاد فضایی هستیم تا همه بتوانند در مسیر حرکت کرده و از مراسم استفاده کنند.

مالکی نژاد با تاکید بر ضرورت تدبیر در خصوص تامین ایمنی و سلامت مردم در این مراسم، خاطرنشان کرد: شهرداری در آماده باش کامل است تا امکانات و لوازم مرتبط با برگزاری باشکوه این مراسم را فراهم کند.