کمیته ترافیک مانع ۱۱ ماهه اجرایی شدن پروژه تقاطع کیوانفر
کمیته ترافیک مانع ۱۱ ماهه اجرایی شدن پروژه تقاطع کیوانفر
آتش زر اجرای طرح‌های اطراف حرم را مورد بررسی قرار داد و خاطرنشان کرد: ترافیک هسته مرکزی شهر نیازمند مدیریت و اجرای چنین پروژه‌هایی بوده و در صورت عدم همکاری مدیران استانی باید پاسخگوی مردم باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد آتش زر یکشنبه‌شب در جلسه شورای ترافیک استان قم که به ریاست استاندار قم در سالن امام جواد(ع) برگزار شد، با اشاره به تکرار بازگویی نظرات کارشناسان درباره تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی(ره)با خیابان شهید کیوانفر اظهار داشت: با توجه به رأی شورای حل اختلاف بر اجرایی شدن این پروژه، در این جلسه تنها باید نحوه اجرایی شدن طرح مورد بررسی قرار گیرد.

وی با گلایه از نحوه رسیدگی به این پروژه و بررسی چند باره نظرات کارشناسان درباره ضرورت اجرایی شدن طرح افزود: انتظار ما از کمیته ترافیک استان بعد از رأی شورای حل اختلاف تنها مدیریت اجرای این پروژه بوده و نیاز به بررسی دوباره این طرح نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: شهرداری و شورای شهر برای اجرای پروژه وظایف خود را انجام داده و مردم باید بدانند کمیته ترافیک ۱۱ ماه مانع اجرایی شدن این پروژه شده است.

وی اجرای طرح‌های اطراف حرم را مورد بررسی قرار داد و خاطرنشان کرد: ترافیک هسته مرکزی شهر نیازمند مدیریت و اجرای چنین پروژه‌هایی بوده و در صورت عدم همکاری مدیران استانی باید پاسخگوی مردم باشند.

آتش زر با تأکید بر جمع‌بندی نهایی این پروژه در این جلسه بیان کرد: شورای اسلامی شهر قم علاقه‌مند بر نظر موافق استانداری قم بوده و نحوه اجرایی شدن این طرح باید با نظر دکتر ذاکریان و مهندس بهشتی و پلیس راهور مدیریت شود.