کمیته ترافیک تنها وظیفه نظارتی بر اجرای طرح ها را دارد
کمیته ترافیک تنها وظیفه نظارتی بر اجرای طرح ها را دارد
بختیاری با اشاره به تأخیر در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح خیابان امام خمینی(ره) و شهید کیوانفر و حواشی مربوط به آن اظهار داشت: با توجه به رأی نهایی شورای حل اختلاف برای اجرای این پروژه کمیته ترافیک تنها وظیفه نظارتی بر اجرای این طرح را دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن بختیاری یکشنبه‌شب در جلسه شورای ترافیک استان که به ریاست استاندار قم در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد، با اشاره به تأخیر در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح خیابان امام خمینی(ره) و شهید کیوانفر و حواشی مربوط به آن اظهار داشت: با توجه به رأی نهایی شورای حل اختلاف برای اجرای این پروژه کمیته ترافیک تنها وظیفه نظارتی بر اجرای این طرح را دارد.

حسن بختیاری از عدم آغاز عملیات این پروژه بر اساس زمان‌بندی انجام‌ شده گلایه کرد و افزود: این پروژه با هدف گره‌گشایی ترافیکی این منطقه تعریف‌ شده، اما متأسفانه تا امروز اجرایی نشده و مدیران استانی مانع اجرای آن شده‌اند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم رأی‌گیری مخفیانه را مخالف رأی شورای حل اختلاف دانست و بیان کرد: تصمیم‌گیری دوباره بر اصل اجرایی شدن این طرح با رأی شورای حل اختلاف در تعارض بوده و تبعات اجتماعی خواهد داشت.

وی با تأکید بر هم‌خوانی این تقاطع غیرهمسطح با طرح تفصیلی و طرح جامع ترافیکی تصریح کرد: با توجه به نظر مثبت شورای حل اختلاف نیازی به مصوب کمیسیون ماده ۵ نبوده و امروز تنها باید نحوه اجرایی شدن طرح مورد بررسی قرار گیرد.

بختیاری ادامه داد: علل عدم اجرایی شدن این پروژه باید برطرف شده تا مشکلات ترافیکی خیابان امام خمینی(ره) و به تبع آن میدان سعیدی و خیابان اراک مدیریت شود.