با خلق صحنه هاى پرشکوه؛ عزت و عظمت ایران را به نمایش خواهیم گذاشت
با خلق صحنه هاى پرشکوه؛ عزت و عظمت ایران را به نمایش خواهیم گذاشت
شورای شهر قم بار دیگر از تمام مردم عزیز جهت حفظ و حراست از نظام اسلامى و حضور گرم در این رویدادهای بزرگ دعوت بعمل می آورد تا در کنار هم با گام هایی استوار دل هایی مصمّم، با نشاط و متحدّ صحنه های بی نظیری را به کوری چشم دشمنان پدید آوریم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، شورای اسلامی شهرمقدس قم با صدور پیامی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از همه مردم شهید پرور قم برای حضور حداکثری در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرد، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا، إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ

در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که شاهد رشد و بلوغ درخت تناور انقلاب اسلامی بوده و در برهه ای که تمام دشمنان قسم خورده ایران اسلامی به سرکردگی آمریکای جهانخوار ،ناامید از شکست انقلاب اسلامی و شگفت زده از استقامت این مردم بزرگ و بصیر در برابر سیل هجمه ها و توطئه های فراوان هستند در آستانه ظهور سه رویداد بزرگ هستیم که بدون تردید حضور چشمگیر مردم فهیم و وفادار ، بار دیگر اقتدار این نظام بزرگ اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید .
در اولین رویداد مردمی بزرگ که پای کار انقلاب و نظام ایستاده اند و درک جامعی از شرایط تاریخی گذشته، عصر حاضر و موقعیت استراتژیک و منحصر به فرد اولین نظام اسلامی مقتدر دارند ان شاالله بار دیگر روز ۲۲ بهمن با مشت هایی گره کرده استواری خود را در حمایت و صیانت از دستاوردهای بی نظیر کشوری که امید مستضعفان عالم و خط مقدم جبهه مقاومت است به نمایش خواهند گذاشت.
حضور مجدد و گسترده در مراسم چهلمین روز گرامیداشت بزرگ مردی به نام شهید حاج قاسم سلیمانی که گویی برای شهادت آفریده شده بود و چهل سال، حداقل چهل بار از خطرها و توطئه‌های بزرگی عبور کرده بود. رویداد دوم مردم بزرگ استان قم در ابراز همدردی با خانواده این شهید عزیز و عهد و پیمانی جهت ادامه راه او در این روزهای سرنوشت ساز است.
در سومین رویداد به مصداق ایه ۵۸ از سوره شریفه نسا که می فرماید: إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا آماده شویم تا با حضور فعال و مشارکت جدّی در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی امانتی بزرگ را به دست اهل آن بسپاریم و با خلق صحنه‏ هاى پرشکوه از حضوری حماسی ،عزت و عظمت ایران عزیز را به نمایش بگذاریم.
بر همین اساس شورای اسلامی شهرمقدس قم بار دیگر از تمام مردم عزیز استان قم جهت حفظ و حراست از نظام اسلامى و حضور گرم در این رویدادهای بزرگ دعوت بعمل می آورد تا در کنار هم با گام هایی استوار دل هایی مصمّم، با نشاط و متحدّ صحنه های بی نظیری را به کوری چشم دشمنان پدید آوریم.

شورای اسلامی شهر مقدس قم