پیام قدردانی رئیس شورای اسلامی شهرقم از ابزار همدردی اقشار مختلف
پیام قدردانی رئیس شورای اسلامی شهرقم از ابزار همدردی اقشار مختلف
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی از ابراز همدردی اقشار مختلف مردم و نیز مسئولین که با ارسال پیام تسلیت و شرکت در مراسم تشییع، ترحیم و یادبود اخوی گرانقدرشان که موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند؛ تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهرمقدس قم با صدور پیامی از یکایک افرادی که با ارسال پیام تسلیت و شرکت در مراسم‌های تشییع، ترحیم و یادبود اخوی گرانقدرشان نسبت به بازماندگان ابراز همدردی نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق
خداوند منان را شکرگزارم که غم از دست دادن برادری مهربان که به مانند ماتمی بزرگ هنوز بر قلبم سایه انداخته است، با حضور مردمانی خوب و همدردی و لطف و احسان دوستانی مهربان تسکین یافت. لذا بدین وسیله کمال احترام و قدردانی خود را از بذل محبت‌ها و الطاف خالصانه تمامی عزیزانی که در مراسمات آن مرحوم تازه گذشته شرکت نمودند خاضعانه اعلام داشته و از عنایت و حسن توجه کلیه سروران، دوستان، آشنایان و همکارانی که در همه مراحل، بنده را مدیون لطف و غریق محبت خویش نمودند، از صمیم قلب تقدیر و تشکر نموده و برای همگان از خداوند رحمان، سلامتی و عاقبت به خیری مسئلت می نمایم.
آرزو می‌کنم در مجالس و محافل شادی عزیزان جبران زحمت نموده و تلاش می‌کنم تا حضوراً توفیق عرض تشکر داشته باشم، چنانچه به دلیل تألمات روحی امکان ادای دِین و بردن نام تمام شما خوبان میسر نمی باشد تقاضای عفو و بخشش دارم.

عبدالله جلالی