تحولِ شهر قم در توسعه فضای سبز
تحولِ شهر قم در توسعه فضای سبز
حجت الاسلام سید محمد آتش‌زر عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر با تحول خوبی در حوزه فضای سبز در قم روبه‌رو هستیم که در تعدیل اقلیم خشک شهر بسیار تأثیرگذار بوده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم؛ سید محمد آتش‌زر ضمن بازدید از پروژه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز به همراه اعضای شورای استان قم، اظهار داشت: یکی از دلایل بازدید از پروژه‌های فضای سبز تشکر و قدرانی از عملکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم است.

رئیس شورای اسلامی استان قم با تشریح عملکرد قم در حوزه فضای سبز، افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر با تحول خوبی در حوزه فضای سبز در قم روبه‌رو هستیم که در تعدیل اقلیم خشک شهر بسیار تأثیرگذار بوده است.

آتش زر استفاده از پساب را در آبیاری فضای سبز موردتوجه قرارداد و گفت: توسعه آبیاری فضای سبز به‌خصوص در بوستان هزار هکتاری با استفاده از پساب نیازمند برنامه‌ریزی و همکاری دستگاه‌های مربوطه بوده و نباید نسب به این امر سهل‌انگاری شود.

وی با تأکید بر شان و جایگاه شهر قم در کشور و جهان اسلام، ادامه داد: باید شهر قم در چند سال آینده به یکی از شهرهای مطرح در حوزه توسعه فضای سبز رسیده و الگوی شهرهای دیگر کشور قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم بوستان معصومیه قم را نیازمند رسیدگی بیشتری دانست و خاطرنشان کرد: باید بوستان معصومیه نیز مانند بوستان الغدیر و علوی رسیدگی بیشتری شده تا شهروندان این منطقه نیز از امکان پارک جنگلی باکیفیت بالا برخوردار شوند.