خدمات ایثار گونه طلاب جهادی در بهشت معصومه (س) قم قابل تحسین است
خدمات ایثار گونه طلاب جهادی در بهشت معصومه (س) قم قابل تحسین است
جلالی با اشاره به خدمات طلاب خواهر و برادر در بهشت معصومه(س) قم در پی شیوع بحران ویروس منحوس کرونا در قم اظهار داشت: فعالیت جهادی این عزیزان در شرایط خاص امروز به واقع مجاهدت فی سبیل الله است، مدیریت شهری از خدمات این عزیزان سپاسگذار است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از بهشت معصومه(س) قم، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص آرامستان ها و بهشت معصومه(س) ضرورت ها ایجاد می کرد که مشکلات پیش رو در بازدید های قبل و روند تسریع آنها در جهت رفاه حال مراجعین و خانواده های محترم داغدار پیگیری شود.
وی افزود: بعد از اتفاقاتی که به دنبال شیوع ویروس کرونا، انتشار و مشاهده آن در قم داشتیم، پروتکل های بهداشتی به شهرداری قم در ذیل دفن افراد متوفی ذیل این ویروس ابلاغ شد، در همین خصوص پس از بررسی انجام شده یک سری نقص ها وجود داشت که با همت عزیزان در شهرداری و سازمان آرامستان ها امکانات و موارد مورد نیاز آماده سازی شد.
جلالی با تاکید بر شست وشو و کف و ودفن عزیزان متوفی ناشی از بیماران کرونا درپی فتوای رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: باید تشکر خاصه داشته باشیم از طلاب جهادی که وارد این عرصه شدند و اعلام آمادگی کردند که یاری دهنده کارکنان بهشت معصومه(س) در پی فوت اموات ناشی از کرونا، مشکوک به کرونا و تنفس حاد درآرامستان بهشت معصومه(س) باشند.
وی ادامه داد: خدمات و ایجاد بسترهای جدید در آرامستان بهشت معصومه(س) قم در راستای خواست مردم و رعایت شرعی و توجه به فتوای مراجع و رهبر انقلاب صورت گرفته است و شهرداری قم تلاش می کند تا انجام این امور در سریع ترین زمان شکل گیرد، از طلاب برادر و خواهر و عوامل سازمان آرامستان که ایثارگونه در این مهم یاری کننده مدیریت شهری هستند تشکر ویژه داریم.