تلاش برای بازگشایی خیابان شهیدان برقعی تا پایان سال ۹۹
تلاش برای بازگشایی خیابان شهیدان برقعی تا پایان سال ۹۹
محمود مسگری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از تلاش برای بازگشایی خیابان شهیدان برقعی تا پایان سال 99 خبر داد و گفت: از مردم منطقه خواهشمندیم با شهرداری در امر تملک و بازگشایی مسیر همراهی کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقم، محمود مسگری در بازدید میدانی شهردار قم و برخی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قم از آخرین وضعیت اجرای پروژه خیابان شهیدان برقعی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه خیابان شهیدان برقعی اظهار کرد: این پروژه بالغ بر ۵۰ سال است که باقی مانده و هنوز به سرانجام نرسیده است.

وی با اشاره به همت مدیریت شهری برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام و گره‌گشایی از مشکلات مردم در مناطق مختلف شهر تصریح کرد: با همت شهرداری در دو سال اخیر عمده مسائل مرتبط با این پروژه انجام شده و بخش زیادی از تملکات آن هم انجام شده و عملیات عمرانی نیز آغاز شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اذعان به اینکه انجام باقیمانده تملکات این پروژه نیاز به همکاری و همراهی مردم دارد خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که امسال این پروژه امسال بازگشایی شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: خیابان شهیدان برقعی ۳۰ متری بوده و چهارراه سجادیه و خیابان سمیه را به خیابان آذر روبروی بقعه امامزاده موسی مبرقع(ع) متصل می‌کند.

مسگری گفت: با توجه به بازگشایی این خیابان در آینده که دو طرفه است امیدواریم شورای ترافیک خیابان آذر تا بیمارستان نکویی و خیابان انقلاب از چهارراه سجادیه تا گلزار را دو طرفه کند تا مشکلات تردد مردم در این بخش نیز برطرف شود.