شورای شهر آماده هر همکاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
شورای شهر آماده هر همکاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
محمود مسگری سخنگوی شورای شهر قم گفت: شورای شهر آماده هر همکاری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، هرکس هرچه در توان دارد باید در زمینه معرفی شده و فرهنگ ایثار و شهادت به کار گیرد.

ه گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، با تاکید بر ضرورت معرفی شهدا به مردم اظهار کرد: بسیاری از محلات و کوچه‌های شهر قم شهدایی را دارند که این شهدا برای اهالی محله هم ناشناس و مظلوم هستند و باید برای معرفی آنها کاری جدی شود.
وی با تاکید بر اینکه اثر کار و صرف اعتبار برای معرفی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت از بسیاری از کارها در شهر چشم‌گیرتر است تصریح کرد: به همین خاطر شورای اسلامی شهر قم این آمادگی را دارد که همکاری مطلوبی را در حوزه‌های مختلف خصوصا در زمینه اختصاص اعتبارات و منابع لازم با ستاد کنگره ملی شهدای استان قم داشته باشد.
سخنگوی شورای شهر قم با بیان اینکه شهدایی چون شهید حججی، شهید بالازاده، شهید سلیمانی و… در این سال‌ها نشان‌ دادند که مردم همواره انس ویژه‌ای با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت دارند خاطرنشان کرد: به همین خاطر هرکس هرچه در توان دارد باید در زمینه معرفی شده و فرهنگ ایثار و شهادت به کار گیرد.