در سال ۹۹ به دنبال تحول در ساخت پارکینگ در شهر قم هستیم
در سال ۹۹ به دنبال تحول در ساخت پارکینگ در شهر قم هستیم
محرری پیگیری کمیسیون شهرسازی و معماری را برای ساماندهی هسته مرکزی و تأمین پارکینگ موردنیاز شهر موفقیت‌آمیز دانست و گفت: در بودجه سال ۹۹ اعتبار قابل‌توجه ای برای ساخت پارکینگ اختصاص داده‌شده و بودجه سال ۹۷ و ۹۸ نیز به آن اضافه‌شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، محسن محرری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم به ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه کمیسیون شهرسازی و معماری پرداخت و بیان کرد: ۲۲ جلسه در ۴۴ ساعت، بررسی ۳۳ لایحه، بررسی بیش از ۲۰۰ نامه و ۸۸ ملاقات مردمی نتیجه عملکرد این کمیسیون بوده است.

وی ۲۰ مورد از اولویت‌های ابتدای کمیسیون شهرسازی و معماری را نام برد و گفت: پیگیری ساخت حسینیه در مجتمع‌های آپارتمانی پردیسان، پیگیری واگذاری ۴۸ هکتاری، پیگیری زیرگذر امین بیات، انجام تملکات منطقه یک به‌ویژه خیابان برقعی ازجمله برنامه‌های بوده که در کمیسیون پیگیری شده است.

محرری ادامه داد: تملک بلوار زینبیه در منطقه سه، واگذاری میدان تره‌بار به سازمان میادین، پیگیری مجوز تجاری منطقه پردیسان، بازنگری عوارض و تعرفه‌های جرائم ماده ۱۰۰، پیگیری بازنگری طرح تفصیلی از دیگر اقدامات است.

وی پیگیری کمیسیون شهرسازی و معماری را برای ساماندهی هسته مرکزی و تأمین پارکینگ موردنیاز شهر موفقیت‌آمیز دانست و گفت: در بودجه سال ۹۹ اعتبار قابل‌توجه ای برای ساخت پارکینگ اختصاص داده‌شده و بودجه سال ۹۷ و ۹۸ نیز به آن اضافه‌شده است.