نهضت آسفالت برگ زرینی در تدام خدمات به مردم شریف قم
نهضت آسفالت برگ زرینی در تدام خدمات به مردم شریف قم
حسن طلایی عضو هیئت رئیسه شورای شهرقم با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ساماندهی معابر در سال 1399 اظهار داشت: ساماندهی معابر شهری یکی از رویکردهای مورد توجه مدیریت شهری در سال 1399 می باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حتماً برای شما هم پیش‌آمده بود که در عبور از خیابان‌های شهر قم دست‌اندازهای پوشش آسفالت باعث نگرانی و آزارتان شود. یکی از مطالبات به‌حق و همیشگی مردم قم ترمیم به‌موقع و درست پوشش آسفالت و بهبود وضعیت خیابان‌ها از این منظر بوده است و حتی اگر مردم هم این را به زبان نیاورند، وضعیت نا به سامان و آسیب‌دیدگی آسفالت خسارت‌های زیادی به اقتصاد شهروندان خواهد زد.

در سال‌های اخیر جهش بزرگی در مسیر بهبود وضعیت پوشش آسفالت در شهر برداشته‌شده است و ارقامی که این روزها به‌عنوان کاربرد آسفالت در خیابان‌های شهر می‌شنویم، در گذشته شاید رؤیا محسوب می‌شد اما این رؤیا عملی شده و در حال تداوم است.

حسن طلائی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرمقدس قم با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ساماندهی معابر در سال ۱۳۹۹ اظهار داشت: ساماندهی معابر شهری یکی از رویکردهای مورد توجه مدیریت شهری در سال ۱۳۹۹ می باشد، به همین منظور از ابتدای سال جاری بیش از صد هزار تن آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: سال گذشته ۲۰۷ هزار تن آسفالت در معابر قم توزیع شده است و به دنبال این مهم هستیم تا این رقم را امسال افزایش داده و به بیش از ۲۵۰ هزار تن برسانیم، حجم موجود قطعا پاسخگوی نساز واقعی شهر نیست و به دنبال تامین و پیگیری این روند پیشرفت در زمینه آسفالت معابر شهر مقدس قم هستیم.

وی ادامه داد: اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر مقدس قم و روان سازی تردد وسایل نقلیه و در نهایت با هدف آرامش شهروندان عزیز مورد توجه بوده است، این نهضت در بسیاری از معابر و خیابانهای مناطق هشت گانه شهرداری قم تا پایان سال ادامه دارد و امیدواریم این موضوع رضایت مردم شریف قم را در پی داشته باشد.