در واگذاری زمین به روند اجرای پروژه‌ها صیانت از فضای سبز در اولویت است
در واگذاری زمین به روند اجرای پروژه‌ها صیانت از فضای سبز در اولویت است
جلالی با اشاره به اهمیت واگذاری زمین در اجرای پروژه‌ها اظهار داشت: با توجه به پیشرفت برخی از پروژه‌ها، کمیسیون زیربنایی تصمیم به بازپس‌گیری اراضی واگذار شده می‌گیرد، در حالی ‌که این اراضی در جهت توسعه فضای سبز شهری، درختکاری شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای شهرقم، عبدالله جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت واگذاری زمین در اجرای پروژه‌ها اظهار داشت: در سال‌های گذشته بر اساس تصمیماتی، زمین به شهرداری واگذار شده است و شهرداری با هزینه‌های بالایی به کاشت درخت و توسعه فضای سبز اقدام کرده است.

رئیس شورای شهر قم افزود: با توجه به پیشرفت برخی از پروژه‌ها، کمیسیون زیربنایی تصمیم به بازپس‌گیری اراضی واگذار شده می‌گیرد، در حالی ‌که این اراضی در جهت توسعه فضای سبز شهری، درختکاری شده است.

وی تصریح کرد: واگذاری چنین زمین‌هایی در اجرای پروژه‌های ساختمانی و عمرانی سبب بروز مشکلات پیچیده حقوقی شده و باید از طریق کمیسیون ماده هفت اقدام کرد.

جلالی بیان کرد: انتظار می‌رود کمیسیون زیربنایی دقت لازم را در واگذاری زمین داشته باشد تا در مدیریت شهری متحمل هزینه‌های بالا از جیب مردم نشویم.

رئیس شورای شهر قم در پایان خاطرنشان کرد: در واگذاری زمین به روند اجرای پروژه‌ها، صیانت از فضای سبز در بدنه شهری در اولویت است و امیدواریم توجه ویژه‌ای در تغییر کاربری‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی و ساختمانی در سطح شهر اتفاق بیفتد.