نیروی انتظامی؛ نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است
نیروی انتظامی؛ نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است
بخش بزرگی از امنیت گسترده امروز ایران اسلامی مرهون ایثار دلاورمردان سبزپوشی است که در قامت یک نیروی ارزشی پیش قراول مبارزه با هرنوع فساد بوده اند و با از خودگذشتگی از جان و مال و ناموس هموطنان، کشور را در برابر تهدیدها حفاظت کرده اند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، شورای اسلامی شهرمقدس قم به مناسبت هفته ناجا پیامی صادر کرد، متن پیام به شرح زیر است:

قال رسول ا… صلی الله علیه و آله وسلم: نعمتان مجهولتان الصحه و الامان

بخش بزرگی از امنیت گسترده امروز ایران اسلامی مرهون ایثار دلاورمردان سبزپوشی است که درسال های پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی در قامت یک نیروی ارزشی پیش قراول مبارزه با هرنوع فساد بوده اند و با از خودگذشتگی از جان و مال و ناموس هموطنان، کشور را در برابر تهدیدها حفاظت کرده اند.

اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم بر این باور هستند که بخش مهمی از مسیر توسعه آستان نورانی کریمه اهل بیت(س)جز با همدلی، مجاهدت و اقتدار نیروی انتظامی در راستای پشتیبانی از سازمان ها ودستگاه های خدمتگزار در کنار برقراری نظم و امنیت اجتماعی هموار نخواهد شد .

به همین بهانه و با یاد شهدا و ایثاراگران نیروی همیشه پر افتخار انتظامی ، هفته گرامی داشت این نیروی خدوم را گرامی داشته و و آمادگی بیش از پیش مجموعه شورای اسلامی و شهرداری قم را جهت همراهی و تعامل بیش از پیش با نیروی انتظامی در راستای اعتلای جایگاه عش آل محمد(ص) و خدمت هر چه بیشتر به مجاوران و زائران این استان نورانی اعلام می داریم.

امیدواریم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و مؤید باشید.

شورای اسلامی شهر مقدس قم