مشکل احداث پیست دوچرخه‌سواری در پردیسان رفع شود
مشکل احداث پیست دوچرخه‌سواری در پردیسان رفع شود
امرالهی گفت: یک مجموعه پیست دوچرخه سواری شامل 7 پیست مطابق با استانداردهای بین المللی همراه با مجموعه پارک ترافیک در منطقه در حال احداث بود که با توجه به تعارض زمین اداره کل راه و شهرسازی پروژه متوقف شده و امید داریم مجموعه استان شهرداری را حمایت کرده و این پروژه در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهرقم، روح الله امراللهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از منطقه هشت در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر از منطقه هشت اظهار کرد: طی سه سال گذشته بهترین منطقه‌ای که شهرداری نسبت به سرانه شهری اعتبار اختصاص داده منطقه هشت است.

وی ادامه داد: منطقه هشت درآمد آنچنانی نداشته اما شورای شهر نگاه ویژه به این منطقه داشته و اعتبارات خوبی را برای پروژه‌های این منطقه اختصاص داده است.

عضو شورای شهر قم با تاکید بر اینکه در اصلاحیه ۱۰ میلیارد تومان به بودجه منطقه هشت اختصاص یافته است افزود: تکمیل ساختمان‌های فرهنگی ورزشی، احداث بوستان‌های منطقه، تکمیل رینگ‌های پیرامونی جزو پروژه‌های مهم منطقه است.

وی گفت: توسعه خوبی در فضای سبز منطقه هشت ایجاد شده و بوستان‌های منطقه به بیش از ۳۰ مورد رسیده است.

امراللهی با تاکیدبر اینکه با وجود اینکه در حیطه وظایف شهرداری نیست اما در پی تکمیل رینگ‌های پیرامونی پردیسان هستیم افزود: بیش از ۵ میلیارد تومان از اعتبار شهرداری برای این کار اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: یک مجموعه پیست دوچرخه سواری شامل ۷ پیست مطابق با استانداردهای بین المللی همراه با مجموعه پارک ترافیک در منطقه در حال احداث بود که با توجه به تعارض زمین اداره کل راه و شهرسازی پروژه متوقف شده و امید داریم مجموعه استان شهرداری را حمایت کرده و این پروژه در اختیار مردم قرار گیرد.