نهاد های امنیتی باید در زمینه تخصیص بودجه مورد توجه باشند
نهاد های امنیتی باید در زمینه تخصیص بودجه مورد توجه باشند
حجت الاسلام آتش زر عضو شورای شهر قم با اشاره به ترور ناجوانمرادنه شهید فخری زاده، اظهار داشت: داشتن احساس امنیت یکی از ضروری ترین نیازهای یک جامعه است لذا توجه به تقویت نیروهای امنیتی در تمامی حوزه ها باید مورد توجه خاص دولت و مجلس محترم باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حجت الاسلام آتش زر در یکصدو شصت و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم با اشاره به حادثه ترور شهید فخری زاده یکی از نوابغ گمنام قمی اظهار داشت: شهادت شهید فخری زاده را به رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان و شهروندان بصیر و انقلابی استان مقدس قم تبریک و تسلیت عرض می نمایم .
وی ادامه داد: از دست دادن کسانی که منشا اثرگذاری بسیار مهمی هستند فوق‌العاده سخت است، باید به دقت جریان نفوذ را مورد توجه قرار داد و بیشتر به مباحث زیرساختی در نهاده های امنیتی پرداخت.

وی افزود: مجلس و دولت محترم حتما باید در ردیف های بودجه ای در سال ۱۴۰۰ این نهاد ها را بیشتر مورد توجه قرار دهند.
عضو شورای شهر قم گفت: گروهک ها تروریستی و حامیان آنها در منطقه به دنبال ایجاد ناامنی و ترور افراد اثرگذار در تمام حوزه ها هستند، از ابتدای انقلاب اسلامی این رویه جاری آنها بوده و خواهد بود، از مسولان امر انتظار داریم با تقویت زیرساخت‌های موجود امنیتی و در صورت لزوم ایجاد ساختارهای جدید و قوی این عزیزان که به واقع سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند را پشتیبانی نمایند، تا دیگر شاهد این ترورهای ناجوانمردانه نباشیم.