ارائه تخفیف ۲۰ درصدی عوارض به مناسبت دهه بصیرت تا دهه فجر در قم
ارائه تخفیف ۲۰ درصدی عوارض به مناسبت دهه بصیرت تا دهه فجر در قم
محمود مسگری با اشاره به مصوبه جلسه یکصد و هفتاد و سوم شورای شهر در خصوص ارائه تخفیفات دهه بصیرت و دهه فجر اظهار داشت: دراین‌باره با رفع موارد مد نظر کمیته انطباق فرمانداری اصلاحاتی انجام شد و 20 درصد تخفیف برای گرفتن عدم خلاف و پایان کار از نهم دی‌ماه تا دهه فجر مصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر مقدس قم، محمود مسگری سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در حاشیه جلسه رسمی و علنی یکصدو هفتاد و سوم شورای اسلامی شهر قم در تشریح مصوبات این جلسه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مصوبات جلسه ارائه تخفیفات دهه بصیرت و دهه فجر بود که با اصلاحاتی از کمیته انطباق فرمانداری بازگشت داده‌شده بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: دراین‌باره اصلاحاتی انجام شد و ۲۰ درصد تخفیف برای گرفتن عدم خلاف و پایان کار از نهم دی‌ماه تا دهه فجر مصوب شد.

وی با بیان اینکه با توجه به این تخفیف تقاضا می‌شود شهروندان با مراجعه به شهرداری‌ها نسبت به تصفیه بدهی خود اقدام کنند و از این میزان تخفیفات بهره‌مند شوند، ادامه داد: تعیین نرخ قیمت اتوبوس برای اطراف حرم که رینگ طلایی نام دارد یکی دیگر از مصوبات است دراین‌باره اتوبوس‌هایی که به‌صورت قطری، سطح شهر را می‌پیمودند به‌صورت شعاعی شده است.

مسگری خاطرنشان کرد: این اتوبوس‌ها از مناطق مختلف تا حرم می‌آمدند و در هسته مرکزی برای انتقال از نقطه‌ای در اطراف حرم به نقطه مقابل رینگی تعبیه شد که نزدیک به دو کیلومتر طول دارد و اتوبوس‌هایی مستقر می‌شود که با ۱۸۰ تومان به‌صورت کارتی و ۵۰۰ تومان نقدی برای رفاه شهروندان اقدام به جابه‌جایی می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: در حاشیه جلسه تذکری به مجموعه شهری داده شد تا با توجه به ارقامی که از محل حذف پارکینگ دریافت می‌شود اقدام به تملک نقاط تعیین‌شده در سطح شهر برای احداث پارکینگ نمایند.

وی عنوان کرد: ما امیدواریم زودتر عملیات اجرایی صورت بگیرد تا مشکلات شهروندان در هسته مرکزی شهر رفع شود.