نهم دی ماه روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است
نهم دی ماه روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است
نهم دی ماه، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود و روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشمی مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و مزدور وابسته به اجانب است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای شهر قم به مناسبت نهم دی ماه و فرارسیدن دهه بصیرت پیامی صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
فتنه‌انگیختن و بد دل کردن مردم نسبت به یکدیگر، یکی از مواد برنامه‌ای است که دشمنان نسبت به این ملت در نظر دارند. امام خامنه ای (مدظله العالی)

در ایام حزن انگیز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روزهایی که یاد آور شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است با دهه ای که یاد آور فتنه ها و لزوم بصیرت است مواجه شده ایم و چه پیوند معنی داری میان این سه مناسبت شکل گرفته است.

نهم دی ماه، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان بود و روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشمی مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و مزدور وابسته به اجانب و و نوزدهم دی ماه ۱۳۵۶ هم نشانی از بیداری مردم شهر مقدس قم برابر قلم ها و قدم هایی مزدور که فتنه ای پیچیده را علیه امام امت خمینی بت شکن(ره) طراحی کرده بودند.
امت ولایی ایران اسلامی بر مبنای دو عنصر عشق و آگاهی، در تمامی عرصه های حساس و سرنوشت ساز تاریخ پرافتخار این مرزوبوم برای حفظ کیان نظام اسلامی از دوران پیروزی انقلاب و شامگاه ۲۱ بهمن، طلیعه پیروزی و پس از آن گرفته تا هشت سال دفاع مقدس در رویارویی با دشمن بعثی و نیز خلق حماسه بزرگ یوم ا… ۹ دی، تقید خود را به این اصل مترقی اسلام یعنی ولایت فقیه عملا نشان دادند.
در شرایط ملتهب و خطیر کنونی که دنیا با فتنه هایی پیچیده و چند لایه مواجه شده و دشمنان داخلی و خارجی ما با طراحی چنین فتنه هایی قصد صدمه به کیان اسلام و مسلمین را دارند اهمیت برافراشته نگه داشتن پرچم بصیرت و دشمن‌شناسی بسیار بیشتر شده وباید دست در دست هم، همچون گذشته در برابر موج فتنه ها پایداری کنیم.
اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیریت شهرکریمه اهل بیت(س)ضمن گرامیداشت ایام دهه بصیرت، توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تا رسیدن به آرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب، تحت رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارند.