توریسم درمانی باعث رونق اقتصاد و توسعه کسب و کارها در قم می شود
توریسم درمانی باعث رونق اقتصاد و توسعه کسب و کارها در قم می شود
محمود مسگری در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر قم از روند اجرای پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور در بلوار آیت الله بروجردی اظهار داشت: توجه به توریسم درمانی در وضعیت موجود اقتصادی باعث رونق اقتصاد و توسعه کسب و کارها و گردش مالی در شهر مقدس قم می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، محمود مسگری در حاشیه بازدید اعضای شورای شهر قم از روند اجرای پروژه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور در بلوار آیت الله بروجردی اظهار داشت: درابتدا برای سلامتی و طول عمر آیت الله العظمی سیستانی و حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی دعای ویژه دارم، نگاه خاصه این عزیزان به شهر قم و خاصه حوزه بهداشت ودرمان قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: متاسفانه بعد از کشف اولین نمونه کرونا با هوشمندی کادر درمان در قم، شهر مقدس قم مورد هجوم رسانه ای قرار گرفت و موج قم هراسی در کشور با هدایت رسانه های معاند تشدید شد.
سخنگوی شورای شهر قم ادامه داد: بی مهری های متعدد متولیان درمان کشور و خاصه سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا با ذیل به رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئات مذهبی قابل توجه است و امیدوار دیگر شاهد این نوع نگاه به شهری که پیشانی مبارزه با ویروس منحوس کرونا در کشور بوده است نباشیم.
مسگری با ابراز خوشحالی مردم قم از تحول ایجاد شده در حوزه بهداشت و درمان در قم اظهار داشت: شهر قم با جمعیت موجود خود به عنوان یک کلانشهر نیازمند توجه ویژه به ساخت بیمارستان و پروژه های درمانی دارد و ریشه های پروژه های درمانی موجود نیز نظر لطف مراجع معظم تقلید و بزرگان حوزوی بوده است.
وی با تشکر از خدمات حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی به انجام پروژه های خدماتی در شهرقم، گفت: ساخت این بیمارستان تخصصی با مشخصات اعلامی باعث مباهات برای مردم قم و کشور است، شورای اسلامی شهر قم به عنوان یک پارلمان محلی آمادگی هر گونه کمک در جهت تسهیل ساخت و تکمیل این پروژه مهم را دارد.
وی ادامه داد: توجه به توریسم درمانی در وضعیت موجود اقتصادی باعث رونق اقتصاد و توسعه کسب و کارها و گردش مالی در شهر مقدس قم با ظرفیت کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایگان زمینی خواهد شد.