جهان تشنه حضور بقیه  الله الاعظم(عج) برای برقراری عدالت، صلح و معنویت است
جهان تشنه حضور بقیه  الله الاعظم(عج) برای برقراری عدالت، صلح و معنویت است
امروز، بیش از هر زمان دیگر، جهان تشنه حضور بقیة  الله الاعظم(عج) برای برقراری عدالت، صلح و معنویت است و در انتظار او به سر می‌برد تا پرچم خداشناسی، آزادگی، عدالتخواهی و مبارزه با ظلم را به دست گرفته و حکومت فراگیر اسلام ناب محمدی (ص) را بر جهان حاکم نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، شورای شهر قم به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت؛ مهدی موعود (عج) پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بقیه الله خیر لکم ان کنتم مؤمنین

ر روایات به هر وجود مبارکی که به اراده‎ی خداوند برای بشریّت باقی می‎ماند، « بَقِیَّتُ اللَّهِ» گفته می‎شود.به حضرت امام عصر (عج) نیز «بَقِیَّتُ اللَّهِ» می‎گویند چون آن وجود شریف به خواست خداوند برای هدایت مردم ذخیره و باقی نگهداشته شده است.

امروز، بیش از هر زمان دیگر، جهان تشنه حضور بقیت الله الاعظم(عج) برای برقراری عدالت، صلح و معنویت است و در انتظار او به سر می‌برد تا پرچم خداشناسی، آزادگی، عدالتخواهی و مبارزه با ظلم را به دست گرفته و حکومت فراگیر اسلام ناب محمدی (ص) را بر جهان حاکم نماید.

اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم فرارسیدن فرخنده میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت بقیه الله الاعظم، (ارواحنا له الفداه) را که به نام روز جهانی مستضعفین و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز نامگذاری شده است به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و به همه شیعیان و دوستداران آن حضرت، به ویژه مردم شریف و ولایتمدار شهرکریمه اهل بیت(س)، خانواده‌های معظم شهدا و سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک و تهنیت عرض نموده و تردید ندارند روز سربازان گمنام امام زمان در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

  از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج آن حضرت، همراه با خدمتگزاری در عصر غیبت با پیروی از منویات نایب برحقش را برای همگان، درخواست می‌نمائیم.

اعضای شورای اسلامی شهر قم