برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری قم در یک ماه آینده نهایی می‌شود
برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری قم در یک ماه آینده نهایی می‌شود
جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز امیدواری کرد با همراهی اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر، برنامه دوم پنج‌ساله شهرداری قم در یک ماه آینده به سرانجام برسد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی در نشست رسمی و علنی امروز شورای شهر با تبریک ایام دهه کرامت و همچنین تقدیر از مردم بابت حضور در عرصه انتخابات و تشکر از عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات اخیر اظهار داشت: رأی و انتخاب مردم با ارزش است و همگان باید این رأی و نظر مردم را محترم بشمارند و نسبت به آن تمکین کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند پیروز اصلی عرصه انتخابات مردم هستند، مردمی که در حقیقت تمام توطئه‌های دشمن را با حضور در پای صندوق‌های رأی خنثی کردند و به‌بیان‌دیگر با درک به‌موقع شرایط، به صحنه آمدند و تحت تأثیر تخریب‌های دشمن قرار نگرفتند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم همچنین به منتخبین مردم در انتخابات اخیر تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد شورای ششم بتواند در انجام وظایف خود که همانا خدمت به مردم است موفق باشد.

جلالی اضافه کرد: تردیدی نیست که در شرایط خاص کنونی، انتظار بیشتری از مدیریت شهری وجود دارد، همچنان که مردم عزیز نیز انتظار بیشتری از مسئولان کشور و همچنین مدیران شهری دارند.

وی با تأکید بر اینکه اکنون باید تفرقه‌ها و اختلافات را کنار گذاشت و به آینده فکر کرد، یادآور شد: به‌بیان‌دیگر باید ببینیم چگونه می‌توانیم در شرایط فعلی، مشکلات گذشته را رفع کنیم تا فرصت خدمت بیشتر به مردم مهیّا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم درعین‌حال پاسخ‌گویی همه مسئولان کشور را به مردم ضروری دانست و اذعان کرد: نظام اداری کشور باید بیش از گذشته و آنچه جاری است، به مردم پاسخگو و در خدمت به آنان کوشا باشد.

وی همچنین از اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم خواست تا با حضور در جلسات تخصصی، زمینه را برای تکمیل برنامه پنج‌ساله دوم شهرداری قم مهیا سازند و ابراز امیدواری کرد این برنامه در یک ماه آینده و تا پایان عُمر این دوره شورای شهر به سرانجام برسد.

جلالی همچنین از منتخبین مردم قم در انتخابات اخیر شورای اسلامی شهر دعوت کرد تا با حضور در نشست‌های تخصصی شورای اسلامی شهر، بیشتر با فضای شورا آشنا شوند تا این امر بتواند در امر خدمتگزاری آنان مؤثر باشد.