توجه ویژه به پروژه‌های نرم‌افزاری و شهر هوشمند در طرح‌های شهرداری قم
توجه ویژه به پروژه‌های نرم‌افزاری و شهر هوشمند در طرح‌های شهرداری قم
دکتر اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه با انتخاب شهردار مهم‌ترین وظیفه خدمتی خود در قبال این شهر را انجام دادیم، گفت: اولویت شهری قم در ادامه فعالیت‌ها، اجرای پروژه‌های نرم‌افزاری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی امروز در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری قم که با حضور استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین جمعی از مسئولان استانی و مدیریت شهری در ادامه طرح “قم در مسیر تحول” برگزار شد، اظهار داشت: پروژه‌های سخت شهر در حد مطلوبی در شهر قم به سرانجام رسیده و در دوره پیشرو پروژه‌های نرم شهر در دستور کار خواهد بود.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به اجرای برنامه‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی، نگاه ویژه به شهر الکترونیک به‌عنوان زمینه‌ساز شهر هوشمند از موضوع‌های اولویت‌دار است که موردتوجه قرار می‌گیرد گفت: شناسایی و رسیدگی به نقاط محروم شهر، سامان بخشی بافت‌های فرسوده، حمایت از سرمایه‌گذاران، اهتمام جدی به افزایش سرانه شهروندان در حمل‌ونقل عمومی و پرداختن به پروژه‌های نیمه‌تمام از دیگر اولویت‌های شورای ششم شهر قم است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه دوره مسئولیت زودگذر است، ابراز کرد: با این نگاه، لازم است با سرعت و به‌صورت جهادی اجرای پروژه‌ها انجام گیرد تا بیش‌ازپیش شاهد عمران و آبادانی در شهر قم باشیم.

وی همچنین در سخنان خود با تبریک روز خبرنگار به اهل‌قلم و درود به روان پاک شهید صارمی از تلاش خبرنگاران رسانه‌های گروهی قدردانی کرد.

اسلامی به موضوع انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: شورای شهر ششم مدت‌ها قبل از رسمیت یافتن، افراد صالح متعددی را موردبررسی قرار دارد و مسئولیت مهم سکان‌داری شهر کریمه اهل‌بیت(س) و جهان شهر تشیع را به دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد به‌عنوان مدیر لایق و توانمند قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در شش سال که شهردار قبول مسئولیت کردند پروژه‌های زیادی در شهر قم افتتاح‌شده است که از زحمات ایشان قدردانی می‌کنیم.