اهتمام بیشتر مدیریت شهری به اطلاع رسانی درباره کرونا
اهتمام بیشتر مدیریت شهری به اطلاع رسانی درباره کرونا
دکتر اسلامی با اشاره به آمادگی بیشتر مدیریت شهری در حوزه اطلاع رسانی علیه ویروس منحوس کرونا اظهار داشت: مردم باید به اخطارهای مجموعه دست اندرکاران بهداشت و درمان کشور توجه داشته باشند تا بتوانیم با کمک و همیاری یکدیگر بر این بیماری همه گیر غلبه کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین اسلامی در نشست رسمی و علنی امروز شورای اسلامی شهر با تسلیت ایام سوگواری خاندان اهل بیت (ع) بیان کرد: از دست دادن معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم در این ایام و بر اثر ابتلا به کرونا، ضایعه ای اسفناک بود که باید آن را نیز به همه دست اندرکاران مدیریت شهری و مردم تسلیت گفت.

وی شادروان جانقربان را مرد خدمت خواند و ابراز امیدواری کرد شیوع کرونا با رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی توسط همه اقشار جامعه، روز به روز کم و کمتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در عین حال به زادروز حکیم ابوعلی سینا توجه داد و با تبریک روز پزشک گفت: تردیدی نیست که در ایام همه گیری کرونا، این کادر بهداشت و درمان بود که در خط مقدم مبارزه با این بیماری حاضر بودند که باید از آنان نیز تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونا در کشور نگران کننده و در شهر قم نگران کننده تر است اضافه کرد: متأسفانه برخی تبلیغات منفی درباره واکسیناسیون سبب شده تا برخی از اهالی قم استقبال قابل توجهی در این موضوع نداشته باشند و این امر از عدم تشکیل صف در مراکز واکسیناسیون هویداست.

وی ادامه داد: قطعا مردم باید به اخطارهای مجموعه دست اندرکاران بهداشت و درمان کشور توجه داشته باشند تا بتوانیم با کمک و همیاری یکدیگر بر این بیماری همه گیر غلبه کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در عین حال از دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا با در اختیار قرار دادن متن های تخصصی، مدیریت شهری را در امر اطلاع رسانی علیه بیماری کرونا یاری دهد.

وی همچنین افزود: بدیهی است که مردم در این زمینه توقع بیشتری از مدیریت شهری دارند که باید به این توقع مردم توجه داشت.