تصویب سند راهبردی حمل‌ونقل و ترافیک شهر قم در شورای اسلامی شهر
تصویب سند راهبردی حمل‌ونقل و ترافیک شهر قم در شورای اسلامی شهر
دکتر حسین اسلامی با اشاره به تصویب سند راهبردی حمل‌ونقل و ترافیک شهر قم در شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: در سند راهبردی ترافیک که از قبل آماده‌شده بود، اولویت‌بندی‌ها در آن انجام‌نشده بود که در حال حاضر اولویت‌بندی صورت گرفته و به‌زودی این سند راهبردی تقدیم شهرداری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که با حضور شهردار و مدیران شهری برگزار شد، برگزار شد با تبریک انتصاب‌های جدید در مجموعه شهرداری قم اظهار داشت: در سند راهبردی ترافیک که از قبل آماده‌شده بود، اولویت‌بندی‌ها در آن انجام‌نشده بود که در حال حاضر اولویت‌بندی صورت گرفته و به‌زودی این سند راهبردی تقدیم شهرداری می‌شود.

وی با اشاره به لایحه شهرداری در مورد بهره‌مندی خانواده بزرگ حمل‌ونقل از خدمات درمانی نیز گفت: فرآیند این موضوع در دست اقدام است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن بررسی و اعلام نتیجه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در با گرامیداشت یاد و خاطره مهندس جانقربان معاون فقید معماری و شهرسازی، به سرپرست جدید این معاونت تبریک گفت و افزود: ادامه راهی که مرحوم مهندس جانقربان داشتند بسیار مشکل است و باید با رفع موانع قانونی مسائل و مشکلات موجود را بررسی و برطرف کرد.

وی با تبریک به معاون جدید خدمات شهری ابراز کرد: معاونت خدمات شهری در صف و بیشترین ارتباط را با مردم دارد و باید تلاش کرد به بهترین شکل ممکن خدمات را ارائه داد؛ معاون پیشین خدمات شهری در این مسئولیت یک مدیر موفق بودند که از خدمات ایشان هم تشکر می‌کنیم.

اسلامی خاطرنشان کرد: معاون جدید خدمات شهری در سمت ریاست کمیسیون خدمات شهری شورای شهر نیز سابقه دارد و تلفیق تجربه شورا و شهرداری می‌تواند موفقیت ایشان را به همراه داشته باشد.