لایحه تخفیف ۳۵درصدی عوارض تابلوهای تبلیغاتی قم تصویب شد
لایحه تخفیف ۳۵درصدی عوارض تابلوهای تبلیغاتی قم تصویب شد
اعضای شورای اسلامی شهر قم روز دوشنبه در هفتاد و چهارمین جلسه رسمی و علنی این شورا، لایحه اعمال 35 درصد تخفیف عوارض دریافتی تابلوهای تبلیغاتی صنوف را تصویب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر قم ، رئیس کمیسون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم در این جلسه اظهار داشت: سازمان زیباسازی شهرداری قم با هدف تشویق صنوف به پرداخت بدهی های معوقه خود به شهرداری و همچنین ترویج کالای ایرانی، این لایحه را به کمیسیون مربوطه ارسال کرده است.
سید مجتبی سبحانی ثابت، مهلت پیش بینی شده برای این تخفیف را تا پایان سال جاری عنوان کرد و افزود: در کمیسیون به تفصیل پیرامون این موضوع بحث و با آن موافقت شد.
در ادامه این جلسه، پیشنهادهایی برای کاهش مدت این تخفیف تا دهه فجر مطرح ولی در نهایت بر اساس نظر اکثر اعضا، فرصت نهایی استفاده از این تخفیف پایان اسفندماه اعلام شد.
۴۰ هزار واحد صنفی در قم فعالیت می‌کنند، ۳۲ هزار واحد صنفی پروانه کسب دارند، چهار هزار واحد صنفی دیگر هم در مرحله دریافت پروانه کسب هستند و چهار هزار واحد صنفی نیز پروانه کسب ندارند. همچنین تعداد اتحادیه‌های صنفی قم حدود ۶۰ مورد است که ۶۰ درصد آن توزیعی و ۴۰ درصد نیز تولیدی هستند.