برنامه کلان و ریشه‌ای شهرداری قم برای حل مشکلات منطقه ۵ /لزوم تأمین آب آشامیدنی مناسب برای ایام نیمه شعبان
برنامه کلان و ریشه‌ای شهرداری قم برای حل مشکلات منطقه ۵ /لزوم تأمین آب آشامیدنی مناسب برای ایام نیمه شعبان
حجت‌الاسلام مرتضی استقامت عضو شورای اسلامی شهر قم در جلسه آماده‌سازی و تشریح اقدامات منطقه ۵ شهرداری قم ویژه نیمه شعبان، اظهار داشت: برای توسعه منطقه ۵ شهرداری قم راه‌حل‌های کلان و ریشه‌ای در شهرداری قم در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام مرتضی استقامت در جلسه آماده‌سازی و تشریح اقدامات منطقه ۵ شهرداری قم ویژه نیمه شعبان، اظهار داشت: برای توسعه منطقه ۵ شهرداری قم راه‌حل‌های کلان و ریشه‌ای در شهرداری قم در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) در خصوص برطرف کردن گرفتاری‌های مردم، ادامه داد: تلاش در مسیر حل مشکلات و بهبود خدمات‌رسانی در جشن نیمه شعبان و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی از جنس و مصادیق این حدیث امام حسین(ع) است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا قبل از آغاز رسمی جشن‌های نیمه شعبان، لازم است تا زیرساخت‌های اولیه خدمات‌رسانی مانند سرویس‌های بهداشتی، ناوگان عمومی، پارکینگ‌ها و غیره در آمادگی کامل باشند.

استقامت یادآور شد: با توجه به افزایش شوری آب طی روزهای گذشته در شهر قم، لازم است تا مسئله تأمین آب شیرین و با کیفیت بالا به‌درستی اندیشیده شود.