اختصاص ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل تملکات خیابان شهید فهیمی/ ایجاد ردیف بودجه جهت تملک مدرسه آمنه و فیاض بخش در منطقه دو قم
اختصاص ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل تملکات خیابان شهید فهیمی/ ایجاد ردیف بودجه جهت تملک مدرسه آمنه و فیاض بخش در منطقه دو قم
مهندس صابری رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم از اختصاص 9 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تملک دو پلاک باقی‌مانده در خیابان شهید فهیمی خبر داد و اظهار داشت: تملک مدارس آمنه و فیاض بخش با هدف تعریض خیابان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسین صابری در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اخذ مجوز ایجاد ردیف برای خیابان شهید فهیمی را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: دو پلاک در ابتدای این خیابان هنوز تملک نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تملک این دو پلاک توسط کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم پیشنهادشده است.

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کاهش عوارض نوسازی هتل ملل، ابراز کرد: با توجه به عدم دسترسی‌های لازم به این مرکز اقامتی، کاهش عوارض نوسازی تا سقف ۳۲۵ میلیون تومان در دستور کار شورای شهر قرار گرفته است.

وی اخذ مجوز ایجاد ردیف برای تملک مدرسه آمنه و فیاض بخش در میدان شهید امینی بیات واقع در منطقه دو را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: تملک این دو مدرسه با هدف تعریض خیابان در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

صابری با اشاره به اخذ مجوز عدم اعمال تخفیفات عوارض ارزش‌افزوده موضوع ماده ۳۰ تعرفه در بافت فرسوده بابت املاک فاز ۵ عمار یاسر در صورت عدم تنظیم صلح‌نامه، گفت: طبق این مصوبه، اعمال تخفیف صرفاً برای افرادی که صلح‌نامه تنظیم کرده باشند، اعمال خواهد شد.

وی اخذ مجوز متمم قرارداد در بلوک ۱۴ بلوار پیامبر اعظم(ص) را نیز موردتوجه قرار داد و افزود: سرمایه‌گذار قبلی این پروژه صلاحیت و توانایی لازم را جهت اتمام آن ندارد و لازم است تا سرمایه‌گذار جدید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اخذ مجوز افزایش سرمایه نزد بانک شهر، اظهار داشت: این مصوبه به خاطر جلوگیری از کاهش سهم شهرداری از این بانک در نظر گرفته‌شده است.