آموزش به مالکان در حوزه تخلفات ساختمانی در دستور کار قرار گیرد
آموزش به مالکان در حوزه تخلفات ساختمانی در دستور کار قرار گیرد
دکتر دهناد با تاکید بر افزایش ارتباط مهندسان ساختمان و راه گفت: با توجه به سبقه رشته ساختمان و حمل ونقل نیاز به تقویت ارتباط بین این دوحوزه داریم تا با افزابش مهندسان ناظر در این دو رشته از ظرفیت انها در مدیریت شهری استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمد حسین دهناد در هفتاد وششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهرقم با اشاره به زلزله‌های اخیر اظهار داشت: زلزله شهر خوی و کشورهای همسایه نشان داد هر جا قوانین رعایت نشود اتفاقات تلخی رخ خواهد داد.
وی با تاکید بر همکاری سازمان نظام مهندسی و مدیریت شهری افزود: هر چه این داده های بیشتری در اختیار مهندسان قرار گیرد میتوانیم نظارت بیشتر بر رعایت قوانین داشته باشیم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم مشکلات کمیسیون ماده ۱۰۰ را مطرح کرد و گفت: باید آموزشها در حوزه تخلفات درجامعه بیشترشود زیرا بخشی ازتخلفات ساخت و ساز به عدم آگاهی مالکان برمیگردد.
وی خاطرنشان کرد: در جلسات کمیسیون ماده ۱۰۰بسیاری ازملکان با آگاهی از جریمه و نوع تخلف اعلام ناآگهی میکنند و ابراز میکنند اگر میدانستند این کار را اجرا نمیکردند.
دهناد در پایان به ارتباط بین مهندسی ساختمان و راه ترافیک اشاره کرد و گفت: با توجه به سبقه رشته ساختمان و حمل ونقل نیاز به تقویت ارتباط بین این دوحوزه داریم تا با افزابش مهندسان ناظر در این دو رشته از ظرفیت انها در مدیریت شهری استفاده کنیم.