جشن نیمه شعبان فقط مختص قم نبوده و ملی است
جشن نیمه شعبان فقط مختص قم نبوده و ملی است
دکتر سبحانی، حضور شهرداری‌های دیگر شهرها در نیمه شعبان امسال را مدنظر قرارداد و گفت: نیمه شعبان برای تمام کشور بوده و همه باید پای کار نیمه شعبان بیایند و باید شهرهای مختلف هرسال برای نیمه شعبان ردیف بودجه قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سیدمجتبی سبحانی ثابت در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قم در ریل مناسبی از خدمت‌رسانی قرار گرفته است و به‌خوبی به وظیفه خود عمل می‌کند.
وی با اشاره به اینکه بیش از دو ماه بوده که فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین ادامه دارد، مطرح کرد: خدمت‌رسانی این ستاد در نیمه شعبان هر سال، کامل‌تر، بهتر و دقیق‌تر انجام می‌شود که نشانگر آسیب‌شناسی و رفع مسائل در شهرداری قم است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم حضور شهرداری‌های دیگر شهرها در نیمه شعبان امسال را مدنظر قرارداد و افزود: نیمه شعبان برای تمام کشور است و همه باید پای کار نیمه شعبان بیایند و باید شهرهای مختلف هرسال برای نیمه شعبان ردیف بودجه قرار دهند.
وی از برخی مشکلات سال‌های گذشته یاد کرد و گفت: باید پیش‌بینی‌های لازم برای بارندگی‌ها انجام شود تا به دلیل آب‌گرفتگی‌ها، پارکینگ‌ها از دسترس خارج نشود.
وی با بیان اینکه پیک ورودی به شهر داریم ولی باتوجه به تعطیلات پنج‌شنبه و جمعه امکان دارد پیک خروج با تأخیر صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: حضور ایستگاه‌های صلواتی در لاین تندرو یک اقدام بدون تجربه اجرایی بوده است و مسیر دسترسی بسته خواهد شد.