میزبانی نیمه شعبان هر سال بهتر از سال قبل/ برگزاری جشن ملی نیاز به عزم ملی دارد
میزبانی نیمه شعبان هر سال بهتر از سال قبل/ برگزاری جشن ملی نیاز به عزم ملی دارد
سبحانی با شاره به این مهم که در سال جاری برخي از شهرهاي ديگر به‌صورت جهادی برای کمک به برگزاری این جشن وارد شهر مقدس قم شدند و این ظرفیت باید مورد توجه باشد، اظهار داشت: همواره بیان کرده ایم، نیمه شعبان یک مراسم ملی است که اتفاق امسال گامی در مسیر تحقق این مطالبه بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت با اشاره به نقش مدیریت شهری در برگزاری مراسم نیه شعبان در قم اظهار داشت: هر ساله یکی دوماه پیش از ایام نیمه شعبان ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم و کمیته‌های یازدگانه این ستاد تشکیل می‌شود.
وی افزود: در شورای اسلامی شهر قم نیز هر سال قبل از ورود به این ایام در برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و حمایت لازم از این حرکت را داریم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: بودجه‌ریزی مناسب، رصد دقیق برنامه‌ها، تعریف راهبردها و سیاست‌گذاری برای برپایی هر چه با شکوه‌تر مراسم نیمه شعبان در قم از جمله اقدامات شورای اسلامی شهر است.
به گفته وی، سیاست‌گذاری‌های خوبی در مجموعه مدیریت شهری قم هر سال برای نیمه شعبان انجام شده و پس از برگزاری مراسم هم جلسات خوبی برای آسیب‌شناسی نوع برگزاری و اقدامات داریم.
سبحانی ثابت تصریح کرد: در طول این سال‌ها که در شورای اسلامی شهر قم توفیق خدمت دارم، برگزاری این مراسم را رصد می‌کنم وشاهد هستیم که این مراسم هر سال بهتر، کم عیب‌تر و با برنامه‌ریزی بهتر اجرایی می‌شود.
وی ادامه داد: دوستان ما در شهرداری تلاش می‌کنند هر چه می‌شود خدمات را بهتر ساماندهی کرده و مشارکت مردمی و دیگر کلان‌شهرها را نیز ارتقا دهند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: در بلوار پیامبر اعظم(ص) برنامه‌ریزی بسیارخوبی برای ساماندهی موکب‌ها شده است که شهرها و حتی کشورهای مختلف در این موضوع مشارکت داشته و خدمات شهرداری قم به صورت گسترده به این موکب‌ها صورت می‌گیرد.
به گفته وی، قبل از اینکه وارد این ایام شویم، تمام موکب‌ها در معرض آموزش‌های ایمنی و مدیریت پسماند قرار گرفته‌اند.
سبحانی ثابت به اقدامات شورای اسلامی شهر قم پس از برگزاری مراسم نیمه شعبان اشاره کرد و افزود: تمام نقاط ضعف میزبانی در این ایام جمع‌بندی شده و به صورت یک بسته برای سال آینده آماده می‌شود.
وی اظهار داشت: امسال برخی از شهرهای دیگر به‌صورت جهادی برای کمک به برگزاری این جشن وارد شدند که این هم ظرفیت خوبی برای قم بود.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه اجرای یک مراسم ملی به عزم ملی نیاز دارد گفت: همواره گفتیم نیمه شعبان یک مراسم ملی است که اتفاق امسال گامی در مسیر تحقق این مطالبه بود.