پوشش مراسم نیمه شعبان توسط صدا وسیمای مرکز قم قابل تقدیر است
پوشش مراسم نیمه شعبان توسط صدا وسیمای مرکز قم قابل تقدیر است
مسگری اظهار داشت: خاصه از تمام رسانه های استانی و ملی و به صورت ویژه از صداوسیمای مرکز قم، تشکر ویژه ای داریم که با پوشش مناسب و زنده این مراسم و برنامه های که با محوریت مهدویت در این روز پخش نمود، همکاری قابل توجهی در پوشش و اطلاع رسانی این مراسم ملی به عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم در هفتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به بیستم اسفند ماه، روز گرامیداشت شهدا اظهار داشت: شهادت، عزت ابدی است و شهدا، مشعل‌داران پیروزی و آزادی و استقلال کشور می باشند، عزت و امنیت امروز کشور مرهون مجاهد ها و جانفشانی شهدا است.

وی ادامه داد: به برکت این شهدای والا مقام است که امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف در سطح منطقه و جهان بر قله های رفیعی ایستاده و الگوی کشورهای آزاده است.

مسگری با اشاره به ۲۵ اسفند ماه، سالروز شهادت سردار رشید اسلام مهدی باکری افزود: شهید مهدی باکری یکی از مفاخر تاریخ استان آذربایجان و یکی از قهرمانان ملی این مرز و بوم است، انتخاب روز شهادت شهید والا مقام باکری به عنوان روز شهردار، فرصت مناسبی برای قدردانی از شهرداران خدوم و تلاشگری است که در این سنگر مشغول خدمت در مسیر توسعه و تعالی شهرها می باشند.

وی ادامه داد: نامیدن یک روز از روزهای سال به نام شهردار نشان دهنده اهمیت نقش شهردار در تبیین و تنظیم فرهنگ شهر نشینی، اداره شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی و شهرسازی برای توسعه و پیشرفت شهر است، شورای اسلامی شهر قم با تبریک این روز به شهردار محترم کلانشهر قم، جناب آقای دکتر سقائیان نژاد و شهرداران مناطق هشت گانه  از درگاه ایزد منان، سلامتی و توفیق روزافزون برای همه خدمتگزاران ایران اسلامی را آرزومند است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از عملکرد قابل قبول شهرداری قم در برگزاری جشن های نیمه شعبان در سطح شهر قم و خاصه مسجد مقدس جمکران، گفت: با همه محدودیت های که به دلایل جوی و … ایجاد شد، به حمد خدای متعال شاهد حضور خیل عظیمی از عاشقان مهدی موعود(عج) در مسجد مقدس جمکران بودیم که از حیث کمی، برای اولین بار مسجد مقدس جمکران پذیرایی این تعداد از زائران بوده است.

وی افزود: از تعامل و همکاری تمام دستگاه های استانی و سایر شهرها که با همکاری خود در برگزاری مناسب این مراسم یاری دهنده مدیریت شهری بودند، کمال تشکر را داریم.

وی ادامه داد: خاصه از تمام رسانه های استانی و ملی و به صورت ویژه از صداوسیمای مرکز قم، تشکر ویژه ای داریم که با پوشش مناسب و زنده این مراسم و برنامه های که با محوریت مهدویت در این روز پخش نمود، همکاری قابل توجهی در پوشش و اطلاع رسانی این مراسم ملی به عهده گرفت.