حفظ زیبایی‌های شهری وظیفه‌ای همگانی است/ شاهد نظافت و پاکیزگی مناسبی در شهر قم هستیم
حفظ زیبایی‌های شهری وظیفه‌ای همگانی است/ شاهد نظافت و پاکیزگی مناسبی در شهر قم هستیم
دکتر سبحانی، رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در ایام نوروز شاهد نظافت و پاکیزگی مناسبی در سطح شهر قم هستیم، گفت: حفظ و نگهداری از زیبایی‌های شهری وظیفه همه دستگاه‌ها و مردم است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در گفت‌وگویی خبری عنوان کرد: ستادهای هشت‌گانه شهرداری با استفاده از لوازم و تجهیزات مورد نیاز و در اختیار قرار دادن نقشه‌ها و اطلاعات به زائران فعالیت خوبی را دارند.

وی اظهار کرد: در این ستادها زائران و مسافران نوروزی را به حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، جاهای دیدنی شهر، اماکن اسکان و بوستان‌ها راهنمایی می‌کنند؛ همچنین آتش‌نشانی فعالیت خوبی برای حفظ ایمنی زائران داشته و در اماکن اسکان و ورودی‌های شهر نیز مستقر شده‌اند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز به صورت ۲۴ ساعته پاسخگویی مردم عزیز می‌باشد. در بازدیدی که از سطح شهر داشتم، الحمدلله شهر تمیزی داشتیم و زباله‌ها خوب جمع شده بود و نظافت و پاکیزگی مناسبی در شهر ایجاد شده است.

وی با اشاره به اقدامات سازمان سیما و منظر شهرداری عنوان کرد: فعالیت های خوبی در این زمینه انجام شده است؛ شهرداری تلاش خودش را میکند اما سیما و منظر شهری را باید خود مردم احساس کنند و از آنها نگهداری کنند.

سبحانی ثابت خاطر نشان کرد: وظیفه همه مردم و دستگاه‌ها است که زیبایی‌های شهری را حفظ کنند و ان شا الله امیدواریم زیبایی‌های شهرمان با فعالیت خوب سازمان سیما و منظر بیشتر شود.