در ایام نوروز هیچ حادثه‌ای در ارتباط با استقرار زائران و مسافران در کمپین‌ها و بوستان‌های قم گزارش نشد
در ایام نوروز هیچ حادثه‌ای در ارتباط با استقرار زائران و مسافران در کمپین‌ها و بوستان‌های قم گزارش نشد
دکتر سبحانی، رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، در ایام نوروز هیچ حادثه‌ای در ارتباط با استقرار زائران و مسافران در کمپین‌ها و بوستان‌های قم گزارش نشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی در دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت الله اعرافی، رئیس حوزه های علمیه کشور و امام جمعه قم، در خصوص ارائه خدمات نوروزی اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ماه سال قبل حضور گسترده زائرین و مسافرین نوروزی در شهر قم را شاهد بودیم، آمار استقرار مسافرین در روز ۲۵ اسفند ماه ۲۹۰ تخته چادر در بوستان های سطح شهر بود که این آمار در روز بیست و نهم اسفند ماه به ۳۸۵۰ تخته چادررسید.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم، افزود: بر طبق آمار در روز چهارم فروردین ماه استقرار مسافرین در چادرهای واقع در بوستان ها به ۹۴۰ تخته رسید که این کاهش، به دلیل تقارن تعطیلات با شروع ماه مبارک رمضان بوده است، که البته ما کماکان شاهد حضور مسافرین و زوار عزیز در قم تا پایان تعطیلات خواهیم بود.
وی بیان کرد: در سال جاری با تلاش عزیزان در مدیریت شهری، ایمنی و خدمات شهری و سایر دستگاهها، هیچ حادثه‌ای در ارتباط با استقرار زائران و مسافران در کمپین‌ها و بوستان‌های قم گزارش نشده است.
سبحانی عنوان کرد: در این مدت در جهت تامین نیازهای زائرین و مسافرین در کمپینگ‌ها به خصوص سرویس بهداشتی و نمازخانه و محل استقرار چادر، تمامی کمیته‌های زائران در آماده باش می باشند.
وی تصریح کرد: در زمینه اسکان نیز شرایط خوبی حاکم بوده و در برودت هوا و بارندگی نیز استقرار در مکان‌های فضای بسته و سالن‌ها صورت گرفته است.