رشد دو برابری بودجه مدیریت شهری قم، نویدبخش توسعه فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی است
رشد دو برابری بودجه مدیریت شهری قم، نویدبخش توسعه فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی است
مسگری با اشاره به بودجه ویژه درزمینه تحقق عدالت در محله های کم برخوردار و کمتر توسعه یافته، اظهار داشت: رشد دو برابری بودجه مدیریت شهری قم، نویدبخش توسعه فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت الله حسینی بوشهری اظهار داشت: در سال جدید برنامه‌های خوبی به لحاظ بودجه‌ای پیش بینی شده است که اتفاقات خوبی را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: ۷۵ درصد بودجه شهرداری عمرانی است که رقم خوبی به لحاظ اجرای پروژه‌های عمرانی به شمار می‌رود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: بودجه پیشنهادی ما با توجه به هزینه‌ها ۱۰ تا ۱۲ هزار میلیارد تومان بود اما به دلیل در نظر گرفتن ملاحظاتی برای مردم با رقم ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بسته شد.

مسگری خاطرنشان کرد: برنامه ها و خدمات و انتظاراتی ذیل این بودجه مشخص شده که در جهت خدمت به بانوان و خانواده و تحقق عدالت در محله های کم برخوردار و کم توسعه یافته برنامه‌ریزی می‌شود.

وی عنوان کرد: در بحث های فرهنگی علاوه بر خدمت به زائرین و مجاورین نیز طرح‌های خوبی در مدیریت شهری برنامه‌ریزی شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: رشد دو برابری بودجه مدیریت شهری قم، نویدبخش توسعه فعالیت‌های عمرانی و خدماتی و فرهنگی است.

وی گفت: هر چند رشد خوبی در بودجه داریم اما نسبت به کلان‌شهرهایی چون مشهد همچنان با کمبود بودجه مواجه هستیم که امیدواریم شاهد رشد و توسعه بودجه در تحقق اهداف عمرانی و فرهنگی باشیم.