مشکلات و دغدغه های قم باید به صورت ملی دنبال شود
مشکلات و دغدغه های قم باید به صورت ملی دنبال شود
اخوان با اشاره به کمبود های قم در حوزه های مختلف، اظهار داشت: نگاه غیر فراملی باعث شده قم با مشکلات و کمبودهای زیادی مواجه باشد، باید نگاهی جدید به مشکلات و تنگناهای قم صورت بگیرد و مشکلات و دغدغه های قم به صورت ملی دنبال شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در دیدار نوروزی اعضای شورای اسلامی شهر قم با ایت الله حسینی بوشهری با اشاره به ارائه خدمات به زائرین از نیمه شعبان تا ایام نوروز اظهار داشت: هزینه بین المللی بودن قم نباید از جیب مردم قم پرداخت شود و باید نگاه ملی صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: نسبت به قم، بعضا نگاه مثبتی از سوی مسئولان و مدیران ارشد وجود ندارد و این نگاه غیر فراملی باعث شده قم با مشکلات و کمبودهای زیادی مواجه باشد.

وی بیان کرد: بسیاری از طرح‌های ملی به نام قم و به کام دیگر شهرهاست، همانند طرح آب‌رسانی به قم که با یک تخصیص نیم بند روبرو هستیم.

اخوان عنوان کرد: در زمینه احداث فرودگاه به قم، جفا شد و به گفته استاندار، مردم قم مورد ظلم واقع شدند، در عمل نیز توجهی به قم به عنوان ام القرای جهان اسلام نمی‌شود، در حالی که باید نگاهی جدید به مشکلات و تنگناهای قم صورت بگیرد و مشکلات و دغدغه های قم باید به صورت ملی دنبال شود.