روز قدس؛ نماد روشنی از نمایش صف‌بندی حق در مقابل باطل است
روز قدس؛ نماد روشنی از نمایش صف‌بندی حق در مقابل باطل است
خیزش‌های اخیر و تحولات بسیار مهم جاری در سرزمین‌های اشغالی، نشأت گرفته از پیام متعالی روز قدس است که پس از گذشت هفت دهه از اشغال فلسطین می توان آن را نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه ملّت فلسطین علیه رژیم جعلی و خون آشام صهیونیستی دانست.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، شورای اسلامی شهرمقدس قم با صدور پیامی مردم شهید پرور قم را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

«أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ». آگاه باشید که همانا یاری و نصرت خدا نزدیک است. سوره بقره آیه ۲۱۴

روز قدس فقط روز فلسطین نیست؛ بلکه روز امت اسلامی است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

روز جهانی قدس یکی از ماندگارترین توصیه های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نماد روشنی از نمایش صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌کشیده فلسطین است.

سپاس خدای را که، ملت‌های مسلمان توانسته‌اند، «گفتمان مقاومت» و «حمایت فلسطین محور» را جهانی ساخته و به دنیای مستکبران ثابت کنند، هر گونه طرح و اقدامی که با حقانیت فلسطینیان فاصله داشته باشد، شکست خورده و تلاش برای عادی سازی رابطه با رژیم خونخوار صهیونیستی بازی در زمین اشغالگران قدس و حامیان پلید آن است.

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها را نقش بر آب نموده، به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است.

با اقتدا به شهدای جبهه مقاومت، یقین داریم خیزش‌های اخیر و تحولات بسیار مهم جاری در سرزمین‌های اشغالی، نشأت گرفته از پیام متعالی روز قدس است که پس از گذشت هفت دهه از اشغال فلسطین می توان آن را نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه ملّت فلسطین علیه رژیم جعلی و خون آشام صهیونیستی دانست و این تحوّلات و تحرّکات میدانی، راهپیمایی روز قدس امسال را از اهمیت زیادی برخوردار کرده است.

شورای اسلامی شهر مقدس قم با تاکید بر این مهم که حمایت از مظلومان و ستمدیدگان عالم و مقابله با ظالمان و زورگویان یکی از اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی است: «کونوا للِظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ عَونا» و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود، ضمن تجدید بیعت با آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله)، از مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی بخصوص مردم متدین شهر مقدس قم جهت شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل می آورد.

وعده ما و شما، روز جمعه بیست و ششم فروردین ماه با مشت های گره کرده، گام هایی استوار و شعار مرگ بر اسرائیل.