بخشی از تبلیغات شهری به حوزه های فرهنگی از جمله حجاب و عفاف اختصاص یابد
بخشی از تبلیغات شهری به حوزه های فرهنگی از جمله حجاب و عفاف اختصاص یابد
دکتر اسلامی با اشاره به اهمیت آذین‌بندی شهر در ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی، گفت: از شهرداری انتظار می رود بخشی از تبلیغات شهری را به موضوعات فرهنگی، از جمله حجاب و عفاف اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در هشتاد و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و عرض تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: ایام ۲۰ فروردین روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت شهید آوینی و ۲۱ فروردین سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی و شهادت امام علی(ع) را تسلیت میگوییم.
وی با یادآوری نام سال به‌عنوان سال مهار تورم و رشد تولید افزود: امیدواریم هدف این شعار توسط همه مسئولان و تک‌تک مردم با هر نقشی که در جامعه دارند، تحقق پیدا کند و به سمت رفع مشکلات و چالش‌های کشور گام برداریم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه به اهمیت آذین‌بندی شهر در ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی تأکید کرد و گفت: در خصوص آذین‌بندی شهر در ایام مذهبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب توقعات زیادی از شهرداری وجود دارد تا وارد میدان شود.
وی یادآور شد: در جلسه‌ای نیز این موضوع مطرح شد که نماینده حاضر از شهرداری نیز پاسخ داد که محتوا و ساختار کار فرهنگی را ارشاد تعیین می‌کند، اما از شهرداری توقعات بیشتری داریم و نباید بیلبوردهای زیادی در اختیار اقدامات مختلف قرار گیرد و باید بخشی از تبلیغات به موضوعات فرهنگی اختصاص داده شود.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه اقدامات شهرداری را در همه حوزه‌ها موردتوجه قرارداد و گفت: زحمات شهرداری در همه حوزه‌ها قابل‌تقدیر بوده و امیدواریم به‌زودی ساختمان شورا نیز تکمیل‌شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.