اقدامات شهرداری قم و ستاد تسهیلات زائرین قابل‌قبول و موردتقدیر است
اقدامات شهرداری قم و ستاد تسهیلات زائرین قابل‌قبول و موردتقدیر است
نیازمند با اشاره به برنامه ریزی قابل تقدیر ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم در ارائه خدمات به زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(ع)، اظهار داشت: عوامل زیادی در شهرداری برای تدارک امکانات مناسب در جشن بزرگ نیمه شعبان، نوروز و ماه مبارک رمضان مشغول خدمت بودند که این مهم قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند با اشاره به خدمات مدیریت شهری به زائرین و مسافرین جهت حضور در قم اظهار داشت: در انتهای سال گذشته و سال جاری، ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر شهرداری قم شرایط خاصی را داشت؛ پیش از شروع سال شاهد حضور مردم از سراسر کشور در قم و میزبانی این شهر به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت بودیم.
وی در ارتباط با برنامه‌ریزی ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم از ماه‌های قبل افزود: این ستاد به‌صورت مشخص و مدون برنامه‌ریزی داشته و عوامل زیادی در شهرداری در تدارک امکانات برای سفر زائران و مسافران به قم بودند و حضور چشمگیر و بی‌نظیری را در این ایام شاهد بودیم.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: پس از آغاز سال جدید نیز این روند خدمت‌رسانی به مردم ادامه داشت و شهرداری در جهت اینکه مردم بتوانند از سفرشان با کمترین هزینه لذت ببرند، بوستان‌هایی را آماده کردند که استقبال زیادی از این بوستان‌ها شکل گرفت.
نیازمند با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی فرهنگی شهرداری نیز بسته‌های فرهنگی ویژه‌ای را برای استقبال از زائران و مسافران آماده کردند، ابراز کرد: همه اقدامات شهرداری قم و ستاد تسهیلات زائرین قابل‌قبول و موردتقدیر است.