تصویب بودجه شهرداری قم یک روال منطقی، کارشناسی شده و فنی را طی کرده است
تصویب بودجه شهرداری قم یک روال منطقی، کارشناسی شده و فنی را طی کرده است
محرری با اشاره به اینکه تصویب بودجه شهرداری یک روال منطقی، کارشناسی شده و فنی را طی کرده است، گفت: شورای اسلامی شهر با عطف به ظرفیت موجود در شهرداری، بودجه سال جاری را افزایش قابل توجهی داد و با این اتفاق ثابت کرد که به توانمندی شهرداری اطمینان دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز شوراها که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر برای تصویب بودجه شهرداری یک روال منطقی، کارشناسی شده و فنی را طی کرده است.
وی با اشاره به اینکه لایحه ارائه شده از سوی شهرداری مبلغ کمی داشت، مطرح کرد: شورای شهر مخالف این بودجه بود و متناسب با عملکرد شهرداری قم ۳۵ درصد بودجه را افزایش داد.


رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: شورای اسلامی شهر با این اتفاق ثابت کرد که به توانمندی شهرداری اطمینان دارد.
وی با بیان اینکه صدها هزار پرونده قطعی ماده ۱۰۰ در کشور وجود دارد که قابلیت اجرا ندارد، عنوان کرد: خوشبختانه این موضوع با پیگیری نمایندگان مجلس ماده واحدی در بودجه سال ۱۴۰۲ تصویب شد.
محرری ادامه داد: درخواست دادیم در مناسبت‌هایی که مصلی و حرم مطهر حضرت معصومه(س) میزبان هستند پارکینگ‌ها وجهی از مردم دریافت نکنند.


وی با اشاره به اینکه هزار و ۷۱۲ نامه در طول سال گذشته به کمیسیون حقوقی ارسال شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا ۶۸ جلسه برگزار شده است ولی بیش‌تر نامه‌ها با ارائه توضیحاتی مرتفع شده است و به کمیسیون وارد نشده است.