شورای اسلامی شهر قم جزو اسوه‌های تقوا است
شورای اسلامی شهر قم جزو اسوه‌های تقوا است
حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تکیه‌ای، رئیس نخستین دوره شورای اسلامی شهر قم، گفت: شورای اسلامی شهر قم جزو اسوه‌های تقوا است و عملکرد دوره‌های مختلف این موضوع را تائید می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تکیه‌ای در سومین گردهمایی و هم اندیشی اعضای ادوار شورای اسلامی شهر مقدس قم که شامگاه شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شورای اسلامی قم به عنوان شهر خون و قیام متفاوت است.
وی با اشاره به اینکه شوراهای شهر خوشبختانه در تمام ادوار شش‌گانه عملکرد خوبی داشته‌اند، مطرح کرد: شورای اسلامی شهر قم جزو اسوه‌های تقوا است و عملکرد دوره‌های مختلف این موضوع را تائید می‌کند.
رئیس نخستین دوره شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شورای شهر قم دو وظیفه اصلی در راستای اسوه تقوا دارد، عنوان کرد: نخستین وظیفه رعایت شأنیت دوره‌های گذشته و وظیفه دوم انتقال این شأنیت به دوره‌های بعدی است.
وی با اشاره به اینکه در دوره‌های مختلف شهرداران قم نیز متعهد و موفق بوده‌اند، خاطرنشان کرد: اختصاص ۷۵ درصد بودجه شهرداری به مباحث عمرانی یک دستاورد بزرگ است که حاصل تلاش بسیار اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری قم است.
تکیه‌ای با بیان اینکه عقبه اسلام، کربلا و سالروز تخریب قبور ائمه بقیع است، تصریح کرد: در طول ۱۴۰۰ هزینه‌های بسیاری برای اسلام پرداخت شده است تا امروز جمهوری اسلامی شکل بگیرد و فرصت‌های خدمت‌رسانی فراهم شود.
وی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قم باید نسبت به این پیشینه و هزینه‌ای که پرداخت شده آگاه باشند و اجازه ندهند فتنه‌ای در شهر شکل بگیرد.